saannaanilssson

Alla inlägg under april 2013

Av sanna nilsson - 16 april 2013 13:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sanna nilsson - 15 april 2013 22:53

Har ingen ursäkt för bloggningen idag. Kommer igen imorgon P&K

Av sanna nilsson - 14 april 2013 22:01

Godkväll bloggen, har nästan städat klart mitt rum, bara några lådor som ska rensas sen är det klart.

Har även gjort en liten "dagbok" för mig själv. Där jag fyller i vad jag ska äta om dagarna. Sen varje kväll ska jag göra en utvärdering om *skolan *träning *kosten. Om något gick dåligt och om något gick extra bra eller så, tror det kommer funka jättebra! Ska även beställa en speciell bok imorgon. Yummi!

Nu sitter jag och kollar på Maria wern och ska snart gå och lägga mig i min säng. Har så otroligt ont i halsen. Väldigt störigt för precis när "tjocka halsen" och huvudverken hade försvunnit började jag hosta som f*n och nu rivs jätte mycket pga det!
Sjukt irriterande.

Märkte att detta blev ett väldigt långt inlägg så vi hörs imorgon eller? P&K

Av sanna nilsson - 14 april 2013 14:58

känner mig inte helt hundra än så stannar hemma idag och fixar massa påbörjade saker som måste avslutas. bland annat min bloppis blogg som fått upp sitt första inlägg. så gå in och kolla där - http://sannasbloppis.bloggplatsen.se/


ska även städa mitt rum på riktigt idag, ser förjävligt ut. sen ska jag dammsuga nedanvåningen som jag inte kunnat göra i veckan imed att jag varit sjuk. sen blir det bara mys kväll hemma för att ladda till skolan imorgon, vet inte om jag kommer orka hela dagen,men jag får försöka. vi hörs senare ikväll , och glöm inte bloppisen! P&K

 

   <3

Av sanna nilsson - 13 april 2013 13:42

Bw, för att när få några hatkommentarer som jag brukar när jag inte håller som jag lovar så vill jag bara säga att jag total förändrade shortsen och till slut slängde jag alla byxorna jag hade klippt,haha! Därför får ni inga kläder, heeejdååå

Av sanna nilsson - 13 april 2013 13:38

Gick på kräm igår, och det är jag glad över för fyfan va kul vi hade.

Stack hem till Lindahl vid 7 och käkade pizza med tjejerna, sen vid halv nio gick vi mot stan. Dansade loss totalt! Fick gå ut typ var tjugonde minut för att det va så sjukt varm,haha. Men endå av dom bättre kvällarna på lång absolut. Tack alla som va där!
Va hemma vid tjugo i ett och somnade vid två.

Vaknade vid 10 idag och va ensam hemma för att alla va på min brors match. Gick ner ocht bullar som pappa hade köpt till mig,hihi. Sen dess har jag bara kollat på tv. Är fortfarande halvsjuk men huvudverken är ju borta som tur är.

Ikväll ska vi även hem till familjen ring, Kompisar till familjen. Ska bli jätte trevligt men jag kommer va sååå trött och hängig. Därför har jag tänkt se nån film och försöka sova lite till nu sen pyssla lite småsaker innan vi ska iväg vid 7. Ha en bra lördag allesammans P&K

Av sanna nilsson - 12 april 2013 09:06

Blev ingen skola idag, mår hyfsat bra, bara ont i nacken & i bakhuvudet. Förmodligen för att jag legat i sängen i 2 dagar och inte rört mig. Får se hur det blir ikväll, mår jag bra går jag på kräm annars får jag stanna hemma, men tror det blir kräm endå,haha.

Nu ska jag gå och göra frukost sen ska jag klippa alla mina trasiga jeans till shorts. Ni får bilder sen på hur det blir, lovar.

Hoppas ni får en bra fredag så hörd vi. P&K

Ovido - Quiz & Flashcards