saannaanilssson

Alla inlägg under april 2013

Av sanna nilsson - 20 april 2013 12:27

 

//massa snygga kläder från bikbok.com   tänk & matcha USA-linnet med ett par slitna jeansshorts, eller den vita spetstoppen med ett par ljusa jeans och dom rosa skorna som är 2 die 4. gå in och kolla rabatten hos bikbok.com nuu//

Av sanna nilsson - 20 april 2013 00:18

Godkväll allesammans, tog en liten rullor-tur med min bror också efter vi hade ätit, va lite blåsigt men det funka.
Sen har vi bara spelat spel och umgåtts hela familjen.

Nu ska jag sätta igång någon film och sedan somnar jag väl, har massa att göra imorgon så vi hörs lite under dagen. Godnatt P&K

Av sanna nilsson - 19 april 2013 17:09

Hejsan bloggisen, sen jag kom hem från skolan har jag hunnit göra en lista med massa saker jag måste göra innan helgen är slut, får redan ångest av hur mycket det är, haha,
Men det får vänta tills senare för det är så otroligt fint väder så nu ska jag ut och spela lite handboll med min fina storebror. Sen blir det grillat idag. Åhhhh vad jag har längtat efter det!
Nu är det bara sommaren som saknas också.
Sen ska vi ha lite familjekväll, mysigt.

Men mer uppdatering kommer under kvällen. P&K

Av sanna nilsson - 19 april 2013 13:30

Bild från mitt mellis i onsdag, bananplättar, vill ni ha recept?

hej finisar, vaknade vid två inatt och hade hostattack non stop i över en halvtimme innan ja lyckades somna igen.
Har en lektion kvar innan jag slutar pm cirka en timme. Då ska jag bara hem och ta det lugnt. Får se om jag har något intressant att skriva senare såfall hörs vi P&K

Av sanna nilsson - 18 april 2013 22:06

Mitt liv är upp & ner just nu där av ingen flitig & aktiv bloggning. Men jag gör så gott jag kan.
Gick i skolan till tjugo i 3 och åkte sen direkt till sjukhuset för att ta blodprov. Det gick superbra vilket va väldigt skönt imed att jag tycker att sprutor är väldigt obehagliga.
Kom sen hem och städade lite, skulle egentligen följa med och se hansbollsmatch i Lund men jag va tvungen att göra svenskläxa, så stack på fotbollsmatch lite senare istället.

Kom hem vid 8 och har bara snackat lite deep med en Personc Som verkligen hjälpte mig ikväll pga massa olika anledningar.. Va verkligen på botten. Men tog mig i kragen och sa till mig själv att "jag är bäst och inget krossar mig" och mår mycket bättre nu.
Skola imorgon sen hem och bara ha fredag med mig själv. Är tivoli i stan men ska inte gå, alla vännerna är och spelar handboll men inte jag för jag är förkyld.. Blää.
Nu ska jag kolla lite bloggar sen sova. P&K

Q/A

Av sanna nilsson - 17 april 2013 13:33

Frågor jag helt glömt bort att svara på.

Var ska du på semester till sommaren? - Barcelona 1 vecka.

Vem är dina närmsta vänner? - just nu vet jag ärligt inte.

Vem berättar du allt för? - ingen.

Favoritgodis? - Choklad, gillar typ ingen annan godis.

Gillar du någon nu? - ja

Såfall gillar den personen dig tillbaka? - nej.

När tar du din konfirmation? - 18 maj.

När går du på sommarlov? - 14 juni.

Vem vet allt om dig? - ingen vet allt om mig, finns mycket jag inte berättat får någon.

Vad är din största hemlighet? - det är ingen hemlighet om jag berättar den ellerhur?

Ni kan ställa frågor när ni vill. När jag fått några stycken tar jag dom såhär i ett inlägg P&K

Av sanna nilsson - 17 april 2013 13:25

Halloj allesammans, slutar skolan om tjugo minuter. Sen ska jag hem och städa igeen, suger på att hålla rent sen får ja ångest när det är stökigt, haha.

Sen har jag konfa i två timmar och sen ska jag nog ut och gå/springa ikväll för det är så sjukt fint väder. P&K

Av sanna nilsson - 16 april 2013 22:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards