saannaanilssson

Alla inlägg under april 2013

Av sanna nilsson - 26 april 2013 07:58

Godmorgon bloggen, kom hem sent igår, träningen va slut kvart över nio och stod & snackade med Clara påvägen hem och tappade bort tiden. Så har inte sovit så mycket inatt..

Men skit i det för idag är det fredag! Går till halv 3 idag och sen ska jag träffa Linnea en kort stund innan hennes träning & sen träffas vi ikväll igen. Så, så ser min fredag ut. Men nu ska jag gå och klä på mig & sen cykla till skolan. P&K
Vad ska ni göra idag?

Av sanna nilsson - 25 april 2013 15:53

Hej allesammans, skolan gick snabbt och smidigt idag vilket va väldigt skönt, pigg och glad idag också.
Kom hem vid 3 och har bara ätit nudlar, hihi va så länge sen!
Första dagen på flera veckor jag inte har några måsten, ska bara käka middag och sen träna handboll ikväll.

Sen är det ju fredag imorgon och då ska ja träffa Linnea. Va länge sen vi umgicks så ska bli kul! Men vi hörs förmodligen mer ikväll. P&K

Av sanna nilsson - 24 april 2013 19:15

Skapade ju en ny blogg för att ha en Bloppis men eftersom ingen visste att den fanns & jag inte hade någon statistik på den så funkade ju inte det så Bra. Därför tänkte jag att jag kunde lägga ut dom här istället.
Kommentera om ni tycker det låter bra så hörs vi senare P&K

Av sanna nilsson - 23 april 2013 23:00

Hejsan allesammans, haft en ganska bra dag idag. Gick i skolan till 3. Fick vänta på bussen halv 4 då jag tog bussen ner till stan och köpte lite välbehövliga BHar, behövs verkligen! Unnade sen mig en liten frapino innan jag tog bussen hem, gick sen till skolan och hämtade min cykel och cyklade hem. Va hemma vid halv 5 så det gick snabbt och smidigt i stan vilket va skönt.
Kom och åt middag och bytte om för träning, cyklade sedan till södan med clara, skulle träna med 97/96orna idag imed att vi ska spela skånemästerskapen med dom i helgen. Men då skulle nån jävla aerobic grupp på tio pers ha hela hallen på södan, så vi som va cirka 30 pers fick åka till fågelbäck istället. Spelade lite match och fick lite tips från deras tränare och sånt. Mådde riktigt illa så kunde inte prestera 100% idag, vilket va synd.
Kom iallafall hem vid 10 över nio och gick snabbt in i duschen och såg sen Champions leauge, helt sjukt att Barca losade med 4-0 mot Bayern München, heja bayen!
Förlåt för att det blev så långt men har inte hunnit blogga innan idag så ni fick allting nu precis innan jag skulle släcka tven och sova. Så Godnatt bloggisen vi hörs som vanligt imorgon P&K

Av sanna nilsson - 22 april 2013 22:02

Nu säger jag Godnatt, gymmet gick jätte bra, jobbade på och la även till lite löpning på mitt träningsprogram. Kom hem vid halv 7 och åt middag och har sen dess kollar på tv hela kvällen.
Men nu säger jag Godnatt, lika viktigt som att träna är det att sova, måste få in fler sömntimmar i mitt dygn, time for som change! NATTI bloggen, loggar in imorgon igen.
P&K

Av sanna nilsson - 21 april 2013 22:12

Ställ massa frågor så svarar jag någon gång i veckan! P&K

Av sanna nilsson - 21 april 2013 20:43

Har haft en jätte bra helg men även fullpackad och har knappt haft en lugn stund, där av bloggningen.
Men stack ju som sagt till Möllers igår, i början va det skit drygt men sen kom det igång och vi hade jätte kul, stack sen hem till Hk med några andra och kom hem vid 1 tiden.
Gick upp vid halv 8 idag och har varit på södan från 9 till 3 idag. Spelat handboll och gjort massa andra saker med föreningen, tycker det är jätte kul att göra varje år och se så många vi är i föreningen, superkul!
Sen jag kom hem har jag kollat på Liverpool, ätit & kollar just nu på mästarnas mästare, sen ska jag ta en snabb dusch och se Maria wern. Sen är denna helgen slut. Taggar en till Skolvecka. Vi hörs imorgon P&K

Av sanna nilsson - 20 april 2013 13:15

 

hejsan bloggen, som jag sa förra helgen, hur kan klockan redan va så mycket? jag har så mycket jag ska göra och tiden bara springer iväg.. aja, får väl göra det extra snabbt idag. ska gå ner och käka lite nu, sen börja storstäda mitt rum som står ÖVERST på listan! sen ska jag försöka bocka av så mycket som möjligt på listan innan klockan 4 då jag ska börja göra mig i ordning, vid 5 träffar jag linneax3 & sandra från åhus som övernattar hos lindahl denna helgen, ska bli jätte kul att träffa henne igen!

så drar vi till tivolit och hänger där ikväll. myys! behöver verkligen ha lite kul efter allt som hänt denna veckan, varit ett helvete mentalt.

resten av familjen har precis kört, dom ska till kristianstad för min bror ska spela match, så dom är inte hemma förrän sent ikväll, så sätter igång musiken på högsta volym nu och börjar med allt jag skulle göra! nu kör vi lördag allesammans P&K


Ovido - Quiz & Flashcards