saannaanilssson

Direktlänk till inlägg 2 januari 2013

YOU HAVE TO KICK ASS TO GET THERE

Av sanna nilsson - 2 januari 2013 11:11

Godmorgon bloggen, har fått lite respons på mitt inlägg igår och många ville ha mycket mode & smink på bloggen. Så nu har jag massa idéer som verkar passa er.

Men dom hinner jag inte fixa idag, jag vaknade precis och ska ta bussen ner till stan vid halv ett och handla till Sara med hk.

Sen vid klockan 4 ska jag in till Malmö och äta och se teater med mamma&mormor. Mys. Sen påvägen hem lämnar dom av mig hos Sara där linneax3,Hugo,jona och Gustav är. Sen sover girlsen över! Mysfaktor.

Massa girlthings,och flummiga saker som kommer göras och det behöver jag verkligen. Love you.

Kommer bara mobilblogga under dagen, ni förstår kanske varför.

Och just det.. Jag fick en fråga om jag kunde skriva mina nyårslöften på bloggen, men det kommer jag inte göra både för att dom är personliga saker och även att jag vill uppnå dom för min skull inte för mina bloggläsares skull. Så svaret är nej.

P&K

 
 
Ingen bild

Anonym

2 januari 2013 14:31

Hej!

Jag är en tjej på 14 år som bor i Malmö, som älskar att gå på teater och helst inte vill missa något när det väl går någonting så om du bara skulle vilja svara på denna kommentaren med ett litet omdöme om vad du tyckte om föreställningen och pjäsens namn så vore jag väldigt tacksam.

God fortsättning på det nya året förresten! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nilsson - 12 januari 2014 17:37


hejsan allesammans, äntligen har jag tagit tag i något jag funderat på väldigt länge. nämnligen att flytta min blogg till devote. tycker devote verkar vara en väldigt bra portal & väldigt lätt att förstå osv.  har suttit och fixat med den nu senast...

Av sanna nilsson - 24 december 2013 14:09

Julafton!! Yey, tyckte det var värt att blogga idag. Slutade ju skolan i fredags & hur mycket klydd det än vad så blev det till slut en mysig fredag. Stack ner till stan och handla pizza som jag och några tjejer åt hemma hos HK. Sen kom lite fle...

Av sanna nilsson - 8 december 2013 01:11


Godkväll bloggisen, myshelg har det vart. Började fredagen igår med luseebullsbak med klassen, julmusik och hög sång, älskar min klass! Gick i skolan till runt halv 3 och sen var det handbollsträning på schemat. Gick mkt bättre än i onsdags & känner...

Av sanna nilsson - 5 december 2013 07:50

Godmorgon, tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag går upp. Torsdag idag, huvudvärken sitter fortfarande i från i torsdags, var ju på sjukhuset i förregår men dom sa bara att vi skulle avvakta, jo men tack.. Får se vad som händer. Går i skolan till ...

Av sanna nilsson - 3 december 2013 11:54


Hejhej, sitter på sjukhuset just nu & väntar på att få komma in så tänkte att jag kunde uppdatera lite. Igår va en hektisk dag som alla andra måndagar, skola till 3 och sen direkt till jobb fram till 6 och sen träning vid 7. Är inte hemma förräns 9 ...

Ovido - Quiz & Flashcards