saannaanilssson

Alla inlägg under december 2012

Av sanna nilsson - 3 december 2012 09:59

Tröja- vero moda | linne- hm | byxor- vero moda | tubhalsduk- Gina | skor- fake uggs

Av sanna nilsson - 2 december 2012 19:42

har inte bloggat idag för vi sov inte alls mycket inatt, och gick upp lagom tid till att åka direkt till match och kom hem vid 4 efter att ha stannat på mc. va helt slutkörd och blev precis väckt av mamma efter att ha sovit i över en timme, ska ta lite glass sen kommer jag nog gå och lägga mig.  men tyckte att jag va skyldig er detta inlägget såååå.. idag fick jag en "snygga killar-kalender för 2013" några snyggingar va där ju, haha! men vi hörs imorgon P&K


Av sanna nilsson - 1 december 2012 21:55

Godkväll, kom hem till Linnea vid 8 tiden med Clara, gick till Willys i foppatofflor i snön, haha! Handlade julmuuust, för nu är det vinter. Bara flummat hela kvällen och nu har vi startat one tree Hill maratonet vi ska försöka ha inatt, haha! Match i Eslöv imorgon också, ses. P&K

Av sanna nilsson - 1 december 2012 17:14

Jag önskar mig en iPad, sjukt smidig att ha till skolan istället för att Asa med sig en dator, bra om man vill se film på kvällen och inte orkar starta datorn, väldigt bra att ha med när man ska resa. Så ja, önskar mig en iPad:D

Av sanna nilsson - 1 december 2012 17:10

Stack till fågelbäck vid 1 och kollade på 00orna och spelade match vid 3, vann mot lödde! Ska senare ikväll hem till Linnea och sova över där, ska bli jätte kul att sova över med henne själv, för det va jätte länge sen. Så vi ska kolla massa film och sånt, uppdaterar under kvällen, P&K

Av sanna nilsson - 1 december 2012 10:19

kollat runt lite på nätet, tänkt lite.. och har gjort ett litet schema på hur denna COUNTDOWN till julafton ska se ut.


dag 1- en sak jag önskar mig i julklapp.

dag 2- 1 advent present.

dag 3- vad jag gillar att göra en kall vinterkväll.

dag 4- andra saken jag önskar mig i julklapp.

dag 5- favoritfilmer under julen.

dag 6- favoritdryck på vintern.

dag 7- gillar att göra med mina kompisar en vanlig decemberdag.

dag 8- favoritbak under julen.

dag 9- 2 advent present.

dag 10- vad jag älskar att göra när det är snö ute.

dag 11- tredje sak jag önskar mig i julklapp.

dag 12- underbar morgon i december.

dag 13- lucia

dag 14- favoritmusik på julen

dag 15- hur jag tycker julstämning hemma ska vara.

dag 16- 3 advent present.

dag 17- hur ser en typiska julafton ut för dig och din familj.

dag 18- fjärde saken jag önskar mig i julklapp.

dag 19- femte saken jag önskar mig i julkapp.

dag 20- land jag skulle vilja besöka vid juletid.

dag 21- sjätte saken jag önskar mig i julklapp.

dag 22- hur förbereder jag mig inför jul.

dag 23- mina tankar över att det är jul imorgon!

dag 24- JULAFTON


hoppas ni tycker´det verkar bra, så kör vi på det. om någon vill ha denna på sin blogg får man gärna kopiera, länka gärna din blogg så jag kan se era svar:D P&K<3




Av sanna nilsson - 1 december 2012 08:40

Hade en jätte mysig fredag så tänkte inte på blogga på kvällen, vi va hemma hos Jesper på dagen och bara snackade om allt som hänt sista tiden, stack hem vid 5 och åt sen vid 7 kom Maja Jesper Måns igen. Hade snöbollakrig i typ bara tjocktröja? Kallt- JA. Kollade xfactor, snackade, hade allmänt mysigt. Älskar er! Måns stack vid halv 10 och Jesper och Maja stack lite över tolv. Somnade typ direkt, haha! Idag är det 1 DECEMER. Gick fram till fönstret och ser snö på taken, lite snö även på gatorna, julkänsla! Älskar det. Hade tänkt köra någon "count down- sak" kommer nog upp nu på förmiddagen. Ska även hinna duscha, städa lite innan min match som börjar halv 3. Sover över med Linnea ikväll, myys, men vi hörs, P&K

Skapa flashcards