saannaanilssson

Alla inlägg under december 2012

Av sanna nilsson - 7 december 2012 22:40

asså varm oboy är ju hur gott som heeelst! men mår sjukt illa efteråt så försöker låta bli att dricka det så har lärt mig att dricka jordgubbste, har alltid HATAT te.. verkligen hatat! men nu på senaste tiden har jag faktiskt druckit ganska mycket te, antar att det blir godare ju mer man dricker. men nu blev det rörigt.. men jag tror nog faktiskt att jag väljer Te, iallafall denna julen,som en liten "december-favorit" haha!

Av sanna nilsson - 7 december 2012 08:56

Bloggappen ville inte samarbeta med mig igår, där av inga inlägg. Tar dag 6&7 idag istället, ska va hemma idag och ha lite spakväll, mysigt! Imorgon har jag inget planerat. Hörs senare P&K

Av sanna nilsson - 6 december 2012 07:20

Godmorgon, inte ens 3 veckor till jul, Gud vad fort det går! Har precis ätit frukost och klätt på mig och nu ska jag se julkalendern, standard. Ska gå till skolan tidigt idag så jag hinner höra klart spansk läxa som vi har nu på morgonen. Även plugga lite hemkunskap som vi har prov i direkt efter. Men vi hörs under dagen, P&K

Av sanna nilsson - 5 december 2012 22:38

Ligger här i min säng längst ner i Sverige i lilla lilla Trelleborg och bloggar från min iPhone. Tänker på allt möjligt, så mycket som kommer hända 2013. Med mig som person, med vänner. Och upplevelser som kommer bli ett minne för livet. En big sak som ni kommer märka med tiden... förväntansfull! Njuter av december, och allt vackert. Dock har snön försvunnit igen men spelar ingen roll för stämningen är så fin! Tänker på hur det ska bli när jag blir vuxen, flyttar hemifrån. Inte jätte många år kvar. Allt jag vill uppleva, allt jag ska hinna göra innan jag ligger i graven. Låter som jag är i värsta 40 års krisen men får sånna här tankar ibland, DJUPA tankar. Men det kan väl va bra ibland.. Inland. Med detta säger jag Godnatt P&K

Av sanna nilsson - 5 december 2012 18:45

som jag skrev igår så älskar jag att se filmer som handrar om jul när det är jul,haha! men själva stämningen blir mycket bättre. älskar "ensam hemma" filmerna.eller någon romantisk film där årstiden är vinter. är inte alls bra på film titlar men ni förstår nog vad jag menar, kan skriva lite filmer under tiden jag kommer på dom. P&K

 

Av sanna nilsson - 4 december 2012 17:00

God eftermiddag sötnosar, hade stoppdag i skolan som va jätte kul för jag, Lindahl, hk, Simonsson, Savannah, malin och frida ska va med och sjunga på skolavslutningen. Så övade lite, gick även runt och fotade lite. Kom hem vid 3 och åt nudlar, kille just nu på tv och ska snart stöda rummet innan jag drar på träning. Hörs ikväll PUSS

Av sanna nilsson - 4 december 2012 16:33

Älskar kalla mörka vinterkvällar där snön lyser upp gatan! Så vackert. Älskar att baka lussebullar och ta lite varm OBOY och sätta på någon mysig film. Gärna en julfilm, eller så går jag ut och bara njuter av snön. December är bästa månaden, allt är då vackert och weheartit bilderna är sååå fina!

Av sanna nilsson - 3 december 2012 22:36

Orkar inte förklara, men tar dagens countdown imorgon tillsammans med morgondagens. Emilia fyller även år imorgon<3 men bloggar imorgon, LOVAR. P&K godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards