saannaanilssson

Alla inlägg under december 2012

Av sanna nilsson - 14 december 2012 23:42

Av sanna nilsson - 14 december 2012 13:44

Hejsan allihopa, sitter i skolan på sista lektionen nu och ser film. Sista vanliga skoldagen idag, känns väldigt skönt! Efter skolan ska jag snabbt hem
Och fixa några saker sen hem till Jesper med Maja. Där spenderar jag min fredag kväll, hörs senare P&K

Av sanna nilsson - 13 december 2012 18:28

idag är det lucia, gick upp tidigt och var på skolan redan halv 8 idag. vi fixade oss i musiksalen och fick te av therese och va faktiskt jätte mysigt på skolan så tidigt när där va så lugnt och tyst. själva lucian gick mycket bättre än jag trodde om man tänker på hur repetionerna har varit.. haha! ganska chill dag idag, spel på matten, snackade på hemkunskapen och käkade lussebulle halva solektionen. jag tycker egentligen inte att lucia dagen är något speciellt i sig. men att det är så mysigt i skolan och alla fina bilder på weheartit , tycker bara det är mysigt!


nu ska jag stänga av datorn och byta om och hämta upp clara om 10 minuter, whoopp snabba snabba! P&K

 

Av sanna nilsson - 12 december 2012 21:48

Att vakna upp av sig själv, utan alarm. Gå ner och se julgranen med massa julklappar under, mamma och pappa har redan gått upp och startat julmusik på låg volym. Äta god frukost och njuta av doften av "jul". Göra sig i ordning för dagen och sedan träffa kompisarna. perfect morning for me.. P&K

Av sanna nilsson - 12 december 2012 20:00

Nu är jag jätte tråkig, men det skrev jag på "älskar att göra med mina vänner" dagen. Men det är ju ungefär bygga iglos(som alltid blir failade), bara ligga stilla i snön, snöbollskrig, sånna standard-saker! P&K

Av sanna nilsson - 12 december 2012 19:54

Godkväll, har blivit av med min datorladdare och datorn är urladdad nu. Så tills jag hittar den kommer det bara mobilinlägg, riktigt surt. Har gjort i ordning allt till imorgon när jag ska gå lucia på skolan, ska vara på skolan halv 8 alltså en timme tidigare så ska somna riktigt tidigt idag! Men allt är förberett så det enda jobbiga är att ta sig upp från sängen, haha! Vi hörs sen med alla "countdown" P&K

Av sanna nilsson - 12 december 2012 11:12

Godmorgon, luffare idag. Klockan ringde 7, jag sket totalt i den och somnade om till 8, HELT DÖD. Sminkade mig, tog på mig jeans och en munktröja, borstade tänderna och stack till skolan. Tur att det är kort dag, hörs senare

Ovido - Quiz & Flashcards