saannaanilssson

Alla inlägg under december 2012

Av sanna nilsson - 19 december 2012 14:16

Äntligen jullov, firade det med hanna & Sara i stan och käkade pizza. Har nästan precis kommit hem till Sara och ska se film om hennes dator funkar. Fick mina första betyg idag. När jag kollade var jag jätte nöjd men sen när jag räknade ihop poängen så blev jag jätte besviken på mig själv, ska verkligen skärpa mig nästa termin! Ska åka med Sara till Malmö idag och se mitt lag spela mot hk Malmö, kul! Ses senare P&K

Av sanna nilsson - 19 december 2012 05:45

Godmorgon sömntutor, är ni vakna? Jag vaknade av mig själv precis, alarmet ringer om 10 minuter då ska jag gå upp och börja fixa mig. Har fortfarande ingen aning vad jag ska ha på mig:/ har verkligen inga kläder.. Aja, efter avslutningen drar jag till stan med några kompisar och käkar på Casablanca sen hänger jag med Sara hem och åker sedan med och kollad på hennes match. Mysdag. Hörs senare P&K

Av sanna nilsson - 18 december 2012 16:31

Hej på er, genrepet inför imorgon gick jätte bra, fick sluta lite tidigare. Är nu i stan med tjejerna. Käkade subway innan, hihi älskar subway! När ja kommer hem ska ja fixa allt till imorgon sen verkligen försöka somna tidigt idag imed vi ska va på skolan halv 8 imorgon också .. Men kommer aldrig gå för jag är så sjukt nervös:/ haha men förväntansfull! Nu måste jag sluta skriva. Hörs när jag kommer hem P&K

Av sanna nilsson - 17 december 2012 22:15

Jag veeeeet, jag sa jag skulle blogga idag men har gjort massa saker jag inte visste jag skulle göra, så har bara precis varit hemma nu efter träningen. Går i skolan till 2 imorgon tror jag, ska bara repa inför skolavslutningen, är sjukt nervös men det ska bli jätte kul. Ska sen ner till stan med linnea&linnea, handla lite julklappar och kanske handla något till mig själv,haha! Men jag ber om ursäkt, IGEN, P&K

Av sanna nilsson - 16 december 2012 23:21

Svarar på allt på torsdag. Goodnight lovers,

.

Av sanna nilsson - 16 december 2012 22:59

Jag vet att jag inte har bloggat alls denna helgen men jag har mina anledningar, och då tänker jag inte lägga ner tid på bloggen och ha sensommar ett måste, då går den i andrahand. Kommer blogga normalt imorgon, börja om, kommer inte göra "count down" från dagarna jag missar utan kör på med den imorgon, hoppas det är okej. P&K

Av sanna nilsson - 15 december 2012 13:21

 

pengar/ läppstift-ginatricot/ läppstift-MAC/ stickade tröjor-HM/ sminkkit-MAC/ kamera-nikon/ hoodie- hollister/ ipad/ hummel shorts-stadium/ löpningsset-intersport/ 90210 säsong 4-cdon.se/ one tree hill säsong 9-cdon.se/ pretty little liars säsong 1&2-cdon.se/ blush-ginatricot/ tröja- FOREVER21/ onepiece-ONEPIECE.SE/ mössa-mandy.se//

Av sanna nilsson - 15 december 2012 13:17

asså jag lyssnar på samma musik som jag gör året om, bara att jag lägger till några jullåtar typ justin biebers julskiva& några gamla mysiga låtar. hade tänkt lägga upp min spellista men teknisk som jag e så vet jag inte hur man gör.. så om ni vill ha den så kommentera hur man göör ;) P&K

 

Ovido - Quiz & Flashcards