saannaanilssson

Alla inlägg under november 2012

Av sanna nilsson - 3 november 2012 22:28

Trodde jag hade skrivit om dagen men det hade jag tydligen inte? Red idag, Gud va härligt det va! Fick en jäkla seg häst.. Som även fanns i stallet när jag red så visste det skulle bli tufft. Men kul va det. Kom hem vid halv 3 och duschade och tog det lugnt sen vet ni, haha PUSS

Av sanna nilsson - 3 november 2012 22:24

blev körd hem till Linnea vid 5, fixade hennes lillasyster som skulle på halloween övernattning i stallet. Sen började vi laga mat(bilden där uppe) och blev riktigt nöjda! Sen kollade vi film och har precis ätit rabarberpaj, mums! Kanske skypar med lite folk ikväll annars Chillar vi bara framför tven, PUSS

Av sanna nilsson - 3 november 2012 01:09

Fullspäckad dag, ligger nu i sängen redo för att avsluta 2 november 2012. Den datumen kommer aldrig inträffa igen, det datumet är borta.. Sen en timme tillbaka, inget som hände då kan du förändra nu. Ångra inget, för hur mycket du ångrar det kommer det inte ändras, gjort är gjort. Varje dag är värdefull, även om du befinner dig hemma i sängen hela dagen eller är ute och lever din dröm. Glöm inte att värdesätta alla människor i din omgivning. Alla människor som betyder något för dig, glöm inte att berätta det för dom, varje dag. För den dagen du kanske struntar i det, kanske är sista dagen du får chansen att säga det. Slösa inte tid på folk som inte bryr sig om dig, spring inte efter dom som är framför dig.. Vänd dig istället om och se dom som springer efter dig. Dom är de äkta, dom som skulle göra allt för dig, glöm inte dom. Aldrig. Skicka ett fint sms till några personer, ge någon en lång kram, peppa någon person med dåligt självförtroende, skämta med ditt syskon. Tro mig, du och personerna i ditt liv blir glada. Med detta säger jag Godnatt och sov gott alla där ute, ni är vackra på ert sätt.. PUSS

Av sanna nilsson - 3 november 2012 01:00

Ursäktar kvalitén på bilderna men whatever..

Av sanna nilsson - 2 november 2012 21:55

Emporia va jätte fint och bra organiserat för att man skulle kunna hitta där, hollister var en besvikelse för det va extremt ihopatryckt alltihopa och väldigt mörkt inne i affären. Men fick med mig hem lite saker från Gina,hm & vero moda. Kan visa det senare, men vi kom hem vid 8 tiden och då åt jag middag och kollade på xfactor, one direction va med!! Arrh Gud.. LOVE<3 kollar på bbt just nu och ska sen kolla utröstningen, jag skulle ju även berätta vad jag skulle göra imorgon som va så kul, jo jag ska till brosjödals stall och rida! Har ju ridit för några år sedan och har saknat set jätte mycket och äntligen tog jag tag i det och mailade dom, så åker dit och rider grupp med HK. Ska bli jätte kul! Men vi hörs ikväll , PUSS

Av sanna nilsson - 2 november 2012 14:29

Började fixa mig vid 1, och nu sitter jag på bussen med Linnea påväg in till emporia, har inte varit där inne än så är jätte förväntansfull! Kommer befinna mig där hela eftermiddagen sen får vi se vad som händer ikväll, PUSS

Av sanna nilsson - 2 november 2012 10:18

Sovit gott inatt? Jag har. Fick massa pep-talk igår och sov ut riktigt länge idag, vi har maginfluensa i familjen just nu så får hoppas på att jag inte blir smittad! Men idag ska jag kanske träffa Linnea och Linnea. Sen sova över ikväll, men vi får se. Vi hörs när jag har bestämda planer, PUSS

Av sanna nilsson - 1 november 2012 22:55

Kvällsinlägg som vanligt.. Men idag har inte varit en bra dag alls! Har varit hos Oskar nästan hela dagen och har fortfarande extremt ont i ryggen men tvingades att träna endå.. Kom hem
Vid 9 och duschade och drack en god yoghurt! Nu kollar jag på revenge som jag missade innan idag. Imorgon ska jag va hemma och ha lite egentid för just nu behöver jag verkligen det, på lördag händer en jätte rolig sak som jag har längtat efter sååå länge, mer om det imorgon. Ska även träffa hanna på lördag, ska bli jätte skönt för har inte umgås med henne på jätte länge. Men vi hörs imorgon PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards