saannaanilssson

Alla inlägg under november 2012

Av sanna nilsson - 7 november 2012 23:03

Gosat ner mig i sängen nu och ska sova snart. Imorgon går jag i skolan till tjugo i tre, sen tar jag bussen in till stan och möter upp mamma, ska handla lite saker till fredag när jag ska ha tjejkväll med några vänner! Fyller ju år på tisdag hihi! Sen har jag träning på kvällen, men måste sova nu PUSS

Av sanna nilsson - 7 november 2012 15:40

Tjoho, skolan till halv 2 idag, älskar onsdagarna när vi slutar så tidigt! Stack hem och städade lite och sack sen hem till Maja, slappar framför Disney Channel. Ska nog göra det resten av dagen.. Hörs senare ikväll PUSS

Av sanna nilsson - 6 november 2012 22:20

Godkväll fina bloggläsare. Har inte gjort något alls idag mer än träning nu på kvällen, gick helt okej. Fortfarande ont i ryggen men bryr mig inte om det längre.

Nu ska jag byta om till pjamas och krypa ner i sängen, försöka somna i tid. Först skicka iväg lite sms till några värdefulla personer. Glöm inte att göra det ibland, det betyder mer än ni tror!

Godnatt fina människor! PUSS

Av sanna nilsson - 6 november 2012 08:32

Godmorgon på er, är påväg till skolan nu, börjar nu halv men min cykel va ju helt paj så måste gå dit! Måste skärpa mig med tider.. Kan inte komma ihåg senast jag kom i tid någonstans? Aja, fotade inte outfit idag. Har bara jeans,linne och en rosa kofta! Sia springa sista biten, har spanishh PUSS

Av sanna nilsson - 5 november 2012 13:38

HAR BESTÄLLT BILJETTER TILL ONE DIRECTIONS KONSERT I KÖPENHAMN, LYCKLIG NU HAHA!

haha nog om det.. sitter just nu och väntar på att musiken ska börja så tänkte blogga lite. Stack hem på lunchen och åt för det va äcklig mat i skolan! Går till halv 4 sen ska jag hem och vila innan träningen, ska göra så mycket jag kan iaf. Hann inte fota dagens outfit innan skolan men gör det sen. Tänkte även filma mitt rum idag för någon ville att jag skulle göra det, så vi hörs väl senare PUSS

Av sanna nilsson - 5 november 2012 07:46

Jag skrev ju igår att det va helt okej att börja skolan igen.. Jag tog bort det när klockan ringde klockan 7! Ush.. Ingen morgonmänniska alls, sitter just nu och kollar på tv och ska bara byta om. Går till skolan om en halvtimme! Lägger upp dagens outfit sen. PUSS

Av sanna nilsson - 4 november 2012 22:46

~ Älskade vänner ~

Nu fick jag orken att blogga, somnade 2 inatt hos linnea och vi vaknade av skatorna utanför fönstret halv 9.. Så har varit väldigt seg idag, Simonsson kom vid halv 12, och vi har bara kolla på film hela dagen, Clara kom lite på kvällen också. Stack hem vid sju och åt middag. Har bara tagit det lugnt sen dess och förberett för morgondagen få skolan börjar igen, faktiskt helt okej för min del. Kollar just nu på Beck och käkar chips, ska fortsätta nu, GODNATT

Av sanna nilsson - 4 november 2012 01:14

Just nu är en sån situation som man inte vill hamna i.. Kompisen man sover hos somnar väldigt tidigt och man själv är pigg som om klockan va 2 på dagen. Vad ska man göra då? Är där någon som har ett effektivt sätt att fördriva tiden eller bli tröttare så snälla berätta det för mig! Nu. PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards