saannaanilssson

Alla inlägg under november 2012

Av sanna nilsson - 18 november 2012 22:15

hejsan, gudstjänsten var vääldigt dryg, men måste gå på dom så tur att dom är korta. kom hem vid 11 och packade matchväskan och bytte om, tog lite lunch sen stack jag till landskrona, vi spelade inte alls bra, lyckas komma upp i 13-13 när det är 5 sekunder kvar blåser domaren straff och sen går slutsignalen. dom sätter straffen och det blev förlust med ett mål, lyckades även ha lite catfight med en spelare i andra laget, och ett översvullet finger, vi vet inte om det bara är en rejäl stukning eller värre, men blir det inte bättre till imorgon ska vi nog kolla upp det. kom hem runt halv 5 iaf och åt middag sen starta jag "a cinderella story 3" har sett den innan men den är sjukt bra! vid 6 kom linnea och vi drog till bian och såg breaking dawn del 2!! sjukt jävla bra va den, det ända dåliga är att det va den absolut sista filmen.. that sucks! kom hem vid kvart över nio och har legat och smsat och kollat instagram och sånna standard saker, men nu ska jag starta en till film, får se vilken det blir. vi hörs, P&K



Av sanna nilsson - 18 november 2012 09:36

Vaknade för en halvtimme sen och kom på att jag skulle på gudstjänst idag. Så har hunnit äta och klätt på mig, skiter i hur håret ser ut. Men nu ska jag gå till Elin sen kör hennes mamma mig och Linnea(och Elin såklart) till kyrkan! Hem vid elva sen packa matchväska och till samling. Så vi hörs nånstans där emellan. PUSS

Av sanna nilsson - 17 november 2012 23:38

 

hola amigos, alla gäster gick typ vid 9, kollade på TED den va jätte bra, rekomenderar den verkligen! sen har jag sett några avsnitt av "portkod 1321" kan rekomendera den serien också, går att se på svtplay! ska nog starta en annan film nu sen måste jag sova, match imoron ju! vi hörs nog inte mer idag så godnatt P&K   


Av sanna nilsson - 17 november 2012 19:09

Hade lång sovmorgon till elva idag, fixade mig och åkte till fågelbäck och kollade på laget, förlorade tyvärr. Sen stack jag till södan med Lindahl och kollade på f96 med några andra! Dom spelade sm steg2 och vann den matchen vi såg så hoppas dom andra matcherna går bra också! Kom hem vid halv 5 och gjorde mig i ordning och nu är släckten här, har fått lite smått och gott som jag sagt jag ville ha, fick även ett par Storbritannien Converse. Dom jag ville ha går inte att beställa till Sverige.. Riktigt surt! Men hittade ett par andra som också va coola så fick dom istället. Nu ska jag nog starta en film på datorn, ni får ha ses så bra, P&K

Av sanna nilsson - 16 november 2012 22:26

godkväll allihopa, hur har er fredag varit? min har varit perfekt. svenskprovet gick faktiskt inte så bra, hade pluggat typ på helt fel saker, men jaja.. kom hem och han slappa ganska länge, sen mötte jag upp tjejerna och tog bussen till hyllie, gick runt i lite affärer sen käka vi på jensens, mums! satt där länge och hade jätte roligt, lyckades även glömma min mobil där.. men servitrisen sprang efter mig när vi kom ut från hm. haha tur! kollade lite men hittade faktiskt ingenting. tog bussen hem 8 och har kollat på xfactor, diggar själv malcomB & awa, isak & benny.. och J.E.M ..haha. så hejar på dom! så för min del kan alexander gärna åka ut! hörs senare PUSS

  

Av sanna nilsson - 16 november 2012 07:29

godmorgon fina, blev klar tidigt idag så tänkte blogga lite från datorn, händer inte ofta! men ska bli bättre på det, lite tråkigt med halvdanna mobilinlägg hela tiden, men på vardagarna hinner jag inte ta datorn.

nog om det!

idag är det fredag, tycker faktiskt veckorna går jätte snabbt nu senaste tiden så det är ju bra, går i skolan till halv 3 sen ska jag hem, sen ta bussen till hyllie med några tjejer. äta mat på jensens och gå runt lite på emporia. mys..

på lördag ska jag ha låång sovmorgon,ta det lugnt, sen vid halv 1 åker jag till fågelbäck och kollar på mitt lag som spelar mot dalhem,  tuff match! sen ska jag snabbt hem och göra mig i ordning för släckten ska komma och fira mig,hihi!

på söndag har jag samling 12.15 sen rullar bilen till landskrona för seriematch! taggad! kommer hem vid 4-halv5, sen ska jag se breaking dawn part 2 på kvällen med linnea! gud vad jag har läängtat sen part 1, haha!

på måndag har vi studiedag, har än så länge inget bestämt, antingen tar jag bara det lugnt, eller så åker jag till stan med nån och shoppar för mina presentkort!

nu ska jag kolla runt på lite bloggar och fundera ut en ny header för denna är så ful.. men imed att jag fick installera om hela datorn så har alla bilder försvunnit och alla redigeringsprogram jag hade laddat ner också.. så måste ladda ner allt igen. men vi hörs, PUSS!

 

Av sanna nilsson - 14 november 2012 22:13

Fullspäckad dag, därför ingen bloggning. Stod i kiosken idag så hade bara lucia träning och sen slutade vi. Så väldigt slapp dag! Kom hem vid två, åt, städade och stack till konfan. Kom hem från konfan vid halv 7, åt middag och halv 9 började Sverige-England. Så kollar på den nu, har även levt på halstabletter och Ipren hela veckan.. Hate it! Imorgon består av stoppdag i skolan, vet faktiskt inte när vi slutar. Sen ska jag stanna på läxhjälpen och råplugga svenska som vi har prov i på fredag. Måste även börja på mitt no-projekt som ska va klart typ nästa vecka och jag har inte ens en idé än? Sen ska jag försöka träna på kvällen. Så imorgon kommer också bli svårt att blogga men ska försöka under stoppdagen. Ska försöka sova snart ..behöver sömn! PUSS

Av sanna nilsson - 13 november 2012 22:16

Förlåt för uppdateringen men har anledningen att jag har fyllt år och har haft en jätte bra dag. Vaknade av familjen som kom in med lite fina paket. "Ville ha/behövde saker" väldigt nöjd! Skolan till 3, många gratulationer av många i skolan, insta, fb, många fina sms. Stack hem till Linnea efter skolan. Satt och snacka om lite allt möjligt, helt plötsligt kommer Sara,Clara,Linnea hk& Savannah in, med massa onyttigheter och överraskar mg totalt! Tack fina vänner<3 stack hem vid 6 och åt lite sen till träningen. Fick inte träna idag heller .. Kom hem vid halv 10 och åt kaka med familjen. Nu kollar jag på tv och ska strax försöka sova, står i kiosken imorgon. Är sån reserv med Emilia så när någon inte kan så hoppar vi in! Duktiga. Men vi hörs imorgon/ tjejen som varit fjortis i exakt 10 timmar och 54 minuter! PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards