saannaanilssson

Alla inlägg under november 2012

Av sanna nilsson - 22 november 2012 07:44

Fick inte gjort allt jag ville igår, fick gått igenom matten, dammsugat och städat mitt rum. Glömde no böckerna i skolan och har prov imorgon på cirka 40 sidor, så idag måste jag RÅPLUGGA! Får åka till stan till helgen istället. Har precis blivit klar och kollar på tv. Slutar 3 idag och som jag sa ska jag plugga efter skolan, och sen träna. P&K

Av sanna nilsson - 21 november 2012 16:58

är själv väldigt trött på min header och tror säkert att ni är det också. så jag tänkte göra en rolig sak av det och ha en liten tävling. den som gör finast header kommer få:


*ens bild som min header

*länkning till sin egna blogg/insta/tumblr m.m ( bestämmer det med vinnaren sen)

*gästbloggning

och kanske något annat trevligt.. ni får göra hur många var som helst, kommer lägga upp alla headers på bloggen så att andra kan se dom endå. så kör på!


det ni måste göra är kommentera er email så skickar jag bilder till er där, och då är ni med i tävlingen! så hoppas ni vill va med, P&K



Av sanna nilsson - 21 november 2012 09:52

Godmorgon sötnosar, sitter på no'n nu. Slutar halv 2 idag och ska dra ner till stan sen, får se vem som vill hänga med. Sen måste jag göra no,so och gå igenom matten. Ska även hinna städa mitt rum och dammsuga, full rulle, så vi får se hur uppdateringen blir idag men några mobilinlägg ska väl gå. "Överraskningen" som skulle komma igår hann jag inte lägga upp för jag va på fågelbäck hela kvällen. Men kommer antingen ikväll eller imorgon. P&K

Av sanna nilsson - 20 november 2012 07:44

godmorgon på er då... gick upp halv 7 och tog en låång dusch. har precis blivit klar och ska starta tven, tänkte göra ett inlägg först. har fått bloggtorka på hög nivå.. har mycket inspiration men kan inte få ner det i ett inlägg, och vet inte alls vad ni vill se i bloggen! tänkte köra en liten "kommentera alla tankar du har kring min blogg, bra & dåligt. vad kan jag göra bättre? vad vill ni se mer av? vad tycker ni är lite tråkigt. skriv ner ALLT. tar till mig det och ska försöka fixa allt! hoppas ni kommenterar nu. men iallafall så kan jag inte träna idag heller.. men går i skolan till 3 så vi hörs nog någon gång under dagen. kommer komma upp en liten överraskning ikväll också så håll utkik! P&K


Av sanna nilsson - 19 november 2012 22:12

Blev en helt vanlig slappedag idag, fått städat på mitt rum, beställt hem lite bilder och kollat film. Kunde inte träna idag för mitt finger är fortfarande jätte svullet och blått, har extremt ont! Kollar just nu på medium och ska snart släcka tror jag, ska bara kolla lite bloggar. P&K

Av sanna nilsson - 19 november 2012 10:37

godmorgon bloggisen och alla blogreaders, vaknade vid 9, har studiedag idag vilket är väldigt skönt! har ätit frulle precis och bara slappat, ska träffa emilia senare, vet inte riktigt vad vi ska göra men skulle gärna vilja ta en runda ner till stan. men vi får se, ska nog kolla på en film nu och fylla på lite på min önskelista, har fått riktigt jullängtan nu! vill ha snö(INTE MYCKET) och handla julklappar och sånt mysigt.. älskar det! men vi hörs mer senare när jag har något intressant att skriva, P&K

 

Skapa flashcards