saannaanilssson

Alla inlägg under juli 2012

Av sanna nilsson - 16 juli 2012 10:50

fyfan vilken helg! lite småbråk inom laget, men det hör väl till, vann över h43 för första gången, den glädjen som det blev när slutsignalen gick, visst det var bara ugruppspelet, men vi vann över ett lag vi aldrig vunnit över! stolt. gick iallfall vidare till a-slutspel och mötte torslanda 1 i åttondelsfinalen, och åkte ut med 1 j*vla mål! så jäkla surt, 11-10 blev det, jaja, det andra laget spelade också jätte bra i sin åttondel i b-slutspel men åkte tyvärr också ut, men jag är jätte stolt över alla i laget! grymma va vi! tillbaka till allt annat... vaknade vid 10 idag och ligger i sängen och har ont i hela kroppen, skulle gärna vilja åka till åhus igen och kolla 97orna, men palla liksom.. ska nog bara va hemma idag, eller så orkar jag och dra ut och träffa någon! får se.. men ha det så bra så hörs vi, hade inte med kameran till åhus så fotade inget, tyvärr.

Av sanna nilsson - 13 juli 2012 20:35

tjenixen! va hemma hos josse igår på kvällen och mös med några vänner! kom hem vid elva och bara chillade med clara! somnade vid två och vaknade vid elva idag! vid halv ett gick vi mot övre och tog bussen till vellinge och bytte till falsterbo, har varit på falsterbo horse show hela dagen , har även träffat en lite förebild för mig! NELLIE BERNTSSON, tog foto med henne men dumma jag råkade radera den efter:( men stod och snacka med henne en stund, sen har vi kollat massa hoppning och haft jätte kul! kom hem vid 7 och åt middag, har precis packat klart inför ÅHUS imorgon, t a g g a d !

ska ladda ner en film och ha lite fredagsmys med mig själv! kramisar.

          

Av sanna nilsson - 12 juli 2012 10:53

förlåt för det krångliga inlägget igår, men det var inte så lätt att skriva när den satt fast på väggen haha! stack sen hem till jesper och vid 5 kom maja, vi skrattade, lyssnade på musik och bara chillade! vid 7 stack jag och maja hem till henne och åt, sen hem till jesper igen, vid 9 drog vi till skotten och handlade onyttigheter och satt utanför och bara slappa! eller ja.. haha, sen skulle skotten stänge så sprang jag jesper och måns iväg så maja fick all skäll för att där va stökigt utanför, haha! stack hem till maja och efter en stund kom josse och emmy också, drog ut och bara cyklade runt lite, sen vid 11 stack alla hem,  jag städade mitt rum och sen somnade jag vid 2, vaknade 9 och kollade busstider till falsterbo, drar dit på fredag med clara, i think.. nu ska jag äta frukost och städa klart mitt rum , sen vid 1 träffar jag maja emilia jesper och måns! hade, cya.


update: bilderna från småland kommer idag eller imorgon kväll!.. och har massa andra ideer till bloggen så håll ögonen öppna... ;)


Av sanna nilsson - 11 juli 2012 14:44

Bloggar pa en iPad pa elgiganten haha! Jesper skulls kopa Xbox live, men nu far jag sluta in an nagon set mig puss,

Av sanna nilsson - 11 juli 2012 11:42

godmorgon gullisar! vaknade vid nio och käkade lite frukost, sen har jag bara legat isängen med datorn och beställt hem bilder  till rummet, jesper smsa och undra om vi skulle träffas så om någon timme drar jag ut och träffar han och måns, kanske är elin med? dont know. men iallafall, nu ska jag orka resa mig och klä på mig, vi hörs senare idag, cya.

 

Av sanna nilsson - 10 juli 2012 16:43

HAHA, nästan hela veckan har ändrade planer! men iallfall igår.. drog till savannah en stund på morgonen och träffade henne och clara! vid tolv cyklade jag ner till stan och träffade sara, vi gick runt lite, handlade en tröja, sen satte vi oss på esspreco house och snackade MASSA! älskar dag sara, tack<3 tog en liten kaka, sen drog vi vidare till rampen en liten stund, sen hem till sara, hann va där kanske 15 minuter sen smsade måns och undrade om vi ville spela fotboll, så stack och träffade han och oskar och clara!, sen kom liza, och två killar jag inte käner haha, men fett balla! vid halv sex drog jag och sara hem till henne och laddade våra telefoner, hon bytte om och sen drog vi ner till stan och mötte upp Linnea, käkade kebab, sen mötte vi oskar och måns, handlade läsk och sånt, sen bio! såg Amazing spiderman5/5 för mig, grym! och det ger ju lite +poäng att huvudrollen är S N Y G G ! stack till rampen en stund sen gick jag hem vid 10, när jag kom hem gick jag och la mig direkt och kollade på film, sen somna jag. idag vaknade jag nio, skulle storstäda rummet, men följde somsagt med mormor och mamma istället! hade lite mysdag idag, tog en fika i smyge, fick hem lite saker till rummet(y) kom hem vid två och började rena lite lådor, bra blev det! ska ta klädlådorna ikväll! nu ska jag äta lite sen slappa lite till annan träningen, inte alls taggad men.. förlåt för att det blev ett jätte långt inlägg, men ni får ha det så bra!

        

Ovido - Quiz & Flashcards