saannaanilssson

Alla inlägg under juli 2012

Av sanna nilsson - 20 juli 2012 09:30

  

~ lilla kusinen ~ 


godmorgon, vaknade för en timme sen och har gjort upp ett litet fyspass , lite ben, mage,balans,rygg.. lite allt möjligt.. kommer köra i 45 minuter cirka. tar nog en lätt joggingrunda också. sen ska jag ta en lång skön dusch, sen träffar jag sara, kanske ut och fotar lite, annars chillar vi bara. ikväll sticker vi hem till oskar och har filmkväll med han och måns!  skräckfilm står på schemat.. får se om jag kan mobilblogga under dagen, appen är riktigt seg på min telefon. men vi hörs, cya.

Av sanna nilsson - 19 juli 2012 14:15

här kommer frågorna jag fått på bloggen, sen gick jag in på min mejl idag och såg att jag hade fått massa frågor där, för jag har inte kollat mejlen på länge! så dom kommer väl ikväll.


var har du köpt din one direction-tröja? ebay.com
är du directioner eller belieber?  båda ;)
vad vill du arbeta med när du blir stor? ingen aning faktiskt.. det ändras hela tiden.. just nu.. något inom mode!
många bloggläsare eller många kommentarer? man behöver läsare för att få komentarer,så båda:)
jordgubbar eller hallon? både är jätttte gott.. men jag tar nog jordgubbar!
kenza eller foki? kenza, grym stil, grym tjej, foki är lite för "dream sweet suger cupcake girl" (okej?)
kissie eller paow? paow!
vit choklad eller mörk choklad?  VIT!
Favoritbok? zlatans bok, lätt..
Favoritämne i skolan? svenska/gympa
Favoritfilm? picture this,  walk to remember &&&& never say never 
Favorit tv-program? one tree hill
Favoritmaträtt? kyckling i jordnötssås med riis ;)
Favoritdjur? HÄST!
Favoritårstid? soooommmmmmmaaaarrrr :)
Favoritgodis? mjölkchoklad..
Favoritglass? hallon/daim kulglass


det var dom.. resten kommer ikväll.. ni som inte har hunnit fråga än , kan göra det i detta inlägget ;)

Av sanna nilsson - 19 juli 2012 10:47

vaknade vid 8 gick upp och åt frukost och gick och la mig igen, gick upp vid halv 10 och sen dess har jag suttit vid datorn och försökte beställa bilder, men vissa bilder är får lögupplösta så dom funkar inte! ska städa klart på rummet som ser ut som ett bombnedslag, sen ska jag ut och springa, hem och duscha, sen träffa hanna som det ser ut som, oj vad hon och jag behöver snacka, ska bli skönt<3 har precis laddat ner ett nytt redigerings program, tycker inte picasa är bra längre. ha de bra, puss


glöm inte frågestunden, jag har fått cirka 15 frågor, svara om en stund. sista chansen nu.. skriv i detta inlägget!

Av sanna nilsson - 18 juli 2012 12:38

Vaknade vid 11 idag, och vid halv ett kom Linnea och familjen Björklund hit, och nu sitter vi i bilen påväg till oxie och ska köra gokart! Ska bli jätte kul, när jag kommer hem ska jag städa
Mitt rum som jag längtar extremt till att göra-.- haha hörs sen! Puss

Av sanna nilsson - 17 juli 2012 18:44

Ovido - Quiz & Flashcards