saannaanilssson

Alla inlägg under juli 2012

Av sanna nilsson - 22 juli 2012 12:32

GODMORGON, vaknade vid 10, sitter och kollar kläder på lite olika hemsidor, ska snart hoppa in i duschen , sen göra mig i ordning för att åka hem till kusinerna på kalas! Albin fyller 4 år på torsdag. sen ska jag då kanske träffa en kompis, annars ska jag bara chilla hemma. ha det bra, puss

 

~albin~

Av sanna nilsson - 21 juli 2012 23:21

Städade rummet innan, haha bravo? sen stack jag hem till hk, chillade lite den gick vi ut och spelade lite olika spel i trädgården sen badade vi ? senare på dan kom Clara, käka massa kakor hii, sen hoppa vi i poolen igen en liiiten stund! Stack hem vid 6 åt go middag sen spel med familjen, just nu kollar jag på Liverpool mot toronto, imorgon ska jag kanske träffa en vän.. Annars vet jag inte, ha det bra PUSS

Av sanna nilsson - 21 juli 2012 11:09

som sara skrev igår har hon ju gjort en ny header till mig, vad tycker ni? idag ska jag städa på mitt rum, haha det börjar bli som en vana att skriva det här, men det blir ju aldrig av, jag sticker ut med vänner istället! men idag SKA jag göra det, sen får vi se om jag träffar någon kompis, hade tänkt köra "veckans utmaningar" , vad tycker ni ska jag göra det? det är ju helt och hållet vad ni vill.. såfall komentera massa utmaningar så väljer jag ut en varje vecka och filmar det, gör gärna det med kompisar också;) ha det bra,  puss!


Av sanna nilsson - 21 juli 2012 10:42

~ bild från Åhus med griiiisen ~

Av sanna nilsson - 20 juli 2012 19:33

Hej Sannas kära läsare! Jag har precis fixat Sannas nya Header till hennes blogg, så vad tycker ni ? 

kika gärna in på min blogg också www.saralouisefard.blogg.se 

ville även bara säga att sanna är en riktig toppen tjej som gillar att fisa, haha hoppas hon inte blir sur nu! 

Aja älskar dig sötan, puss   

Av sanna nilsson - 20 juli 2012 17:32

Av sanna nilsson - 20 juli 2012 15:52

      


kom nästan precis hem från sara, fotade många bilder och fick till några bra iallfall! sara kanske fixar en header till mig också, snällis;) om en stund träffar jag maja , sen drar vi hem till oskar med måns och käkar pizza! kollar skräckfilm och annat kul, kommer säkert bli jätte kul. men vi hörs via mobilen ikväll, hejdå:*

vad har ni gjort idag då?  

Ovido - Quiz & Flashcards