saannaanilssson

Alla inlägg under juli 2012

Av sanna nilsson - 26 juli 2012 09:59

GODMORGON, kan berätta om gårdagagen: vaknade vid 9 och tog bussen vid halv tolv till stranden, med savannah och clara. savannah stack hem till julia sen kom dom två. sen kom även vilma och emmy! vi badade och solade, och träffade massa folk! bränt mig som in i helvete på ryggen, smart var jag som inte smörjde in mig igår när jag redan va bränd, så ja..har riktigt ont nu! stack hem vid halv 6, och käkade middag sen kom clara vid 7 så badade vi i min pool. sen stack vi till willys och handlade lite. när jag kom hem gjorde jag fruktsallad, mums! chillade lite framför datorn, sen umgicks jag med familjen. vid 00:30 började liverpool matchen! dom är liksom i sydamerika..ja whatever.. jag somnade vid halv 3. vaknade idag vid 9, och håller på att äta frukost nu. ska bara va hemma idag, vill inte bränna mig mer på ryggen. så ska slappa med film och sånt idag.. hörs senare PUSS

har inga nya bilder att lägga upp, sara ska nog snart skicka bilderna från när vi fotade och då får ni dom!



Av sanna nilsson - 26 juli 2012 01:51

Förlåt för att jag inte har bloggat idag men har inte haft tid alls. Bloggar imorgon bitti eller ja.. Idag när jag vaknar. PUSS

Av sanna nilsson - 25 juli 2012 00:17

Tjena, träffade Clara vid 8 handlade glass och bara chillade massa! Riktigt varmt ute till typ 9, tummen upp! Stack hem vid halv tio och spelade FIFA med min bror och pappa, haha Gud vad ja är dålig på det.. Kollar just nu på Disney för där finns inget annat på
Tv. Ska kolla lite bloggar sen försöka sova lite, PUSS

Av sanna nilsson - 24 juli 2012 19:27

onsdag: inget planerat

torsdag: kanske sover över med maja&jesper och måns, annars ska vi väl bara umgås.

fredag:  umgås med dom om vi sov över, annars inget planerat

lördag:  inget planerat + gäster på kvällen

söndag: inget planerat


måndag: åker till göteborg med familjen+ linnea! liseberg på kvällen (y)

tisdag: åker hem från göteborg:(

onsdag: inget planerat + packa till torsdag.

torsdag- söndag : befinner jag mig i helsingborg, min bror ska spela fotbollscup & jag och mamma ska shoppa lite, sova på hotell, och åka till helsingör med några andra föräldrar och syskon i laget! mysigt.


ska duscha nu sen träffa clara, PUSS

Av sanna nilsson - 24 juli 2012 17:13

tjena! direkt efter jag hade laddat upp förra inlägget smsade clara och undrade om jag ville hänga med till stranden, så jag packade och drog hem till henne sen på bussen ut till stranden! riktigt varmt ute idag, arhh älskar vädert! träffade vilma,emmy och tilde där. vi badade, fast det var kallt,hehe:D och solade såklart! tog bussen hem 4 och sen dess har jag bara chillat, ska snart hoppa i poolen med pappa och min bror! sen ska jag äta middag. ikväll kanske jag träffar clara igen, om jag orkar.. ha det bra PUSS

 

ett test collage från det nya redigeringsprogrammet jag laddade ner, riktigt bra program! (y)

Av sanna nilsson - 24 juli 2012 09:23

Godmorgon, vaknade för några minuter sen, har ingen aning vad som händer idag.. Ska svara på lite frågor jag har fått sen frågestunde iallafall.. Sen får vi se om jag träffar nån! Men vi hörs mer sen när jag sitter vid datorn. PUSS

Av sanna nilsson - 24 juli 2012 00:32

Lite halv kass uppdatering sista dagarna.. Förlåt. Men igår va jag ju på kalas hos kusinerna! Kom sen hem
Vid 6 tiden och åt middag, sen slappade jag resten av kvällen. Idag vaknade jag vid halv 11, träffade Jesper och Måns vid 12, sen efter en stund stack vi hem till Maja. Kolla film och bara chillade! Stack till sjukhuset med mamma vid halv tre för att ta nummer två av livmoderhalscancer sprutan! Fy satan vad den gör ont. Men jag har ju stor fobi för sprutor så!.. Stack sen hem till Maja igen. Och chillade där till 5 , drog hem till mormor och morfar och käkade god middag där kusinerna även befann sig, va lite på lekplatsen med dom sen drog jag hem till Maja igen, då hade josse också kommit! Fortsatte att chilla där tills jag stack hem vid 10. Nu kollar jag någon tråkig film på TV. Ska kolla lite bloggar sen ska jag nog sova. Ha det så bra PUSS

Av sanna nilsson - 23 juli 2012 21:52

Chillar med skräckfilm med josseposse& majsapajsa !

Skapa flashcards