saannaanilssson

Alla inlägg under maj 2012

Av sanna nilsson - 10 maj 2012 16:06

                                   

 
Av sanna nilsson - 9 maj 2012 20:15

tjenixen! skolan till två tiden, lugn dag idag, behövs! onsdagarna är alltid så lugna och korta!! love it. stack hem till maja med emilia efter skolan, efter en stund kom jesper, vi åt lite och skrattade mycket! sen kom måns och då startade vi "house of wax" sjukt äcklig/läskig film , urrrhe! haha, sen kollade vi massa roliga videos maja hade på sin dator, haha jesper och oskar, typ förra sommaren, haha! stack hem vid halv sju och käkade middag och nu har jag kollat lite på bloglovin och ska snart starta tven, händer inte mycket mer idag, men vi hörs imorgon, glömde bort "veckans bloggerska" förra veckan , kom välja ut två stycken denna veckan! puss på er .

   

Av sanna nilsson - 9 maj 2012 07:56

ligger i sängen lite halv trött, ska klä på mig sen sticka till skolan! ganska lugn dag på onsdagar, skönt! efter skolan ska jag nog träffa någon kompis men vi får se, ha de bra! puss puss.

 

Av sanna nilsson - 7 maj 2012 09:02

vissa har märkt att jag älskar one direction! så jag har fått önskemål om att skriva om dom,



gruppen innehåller fem killar mellan18-20 år,


harry edward styles: han är absolut snyggast av dom, arrrrh! han föddes i Evesham i england sedan flyttade hans familj till holmes chapel där hans familj bor!

louis william tomlinson: fyller 21 år den 24 december, han föddes i Doncaster i england och hade en egen youtube kanal där han la upp videos när sjöng innan han var med i xfactor 2010, där one direction bildades imed att alla sökte som solo sångare men bildade till en grupp av juryn i xfactor.

niall james horan: fyller 19 år den 13 september , och föddes i mullingar på irland.

zayn javaad malik: fyllde 19 år den 12 januari och föddes i West Lane Baildon i england.

liam james payne: fyller 19 år den 29 augusti och föddes i wolverhamton i england.


dom har gjort många låtar, och jag har favoriter! jag lägger in dom här så ni kan höra dom och om ni inte har hört talas om one direction innan så är det iförsig konstigt, men gå in på youtube och sök på dom, ah ni kommer älska dom!


Av sanna nilsson - 7 maj 2012 08:51

godmorgon snyggingar!

tjejerna förlorade igår tyvärr! var hemma hos clara en stund när hon fick sin iphone 4, bajs på henne! stack hem och åt sen vid 7 kom linnea, vi stack hem till clara och hämtade henne, sen drog vi till skotten och handlade godis och läsk.  sen stack clara igen, då drog jag och linnea hem till mig och startade en film "the hottie and the nottie" jag har sett den innan men det är  rolig :D hon stack vid tio då bytte jag om till pyamas och tittade på tv en stund sen somnade jag!  alarmet ringde klockan sju idaag, gjorde mig i ordning och stack till skolan vid åtta och mötte elin, nu sitter vi sal 14 och har skoltidning, vi har nämnligen stoppdag! vi hörs senare idag , puss"

Av sanna nilsson - 6 maj 2012 13:31

gårdagen var full av karuseller för min del! stack ut vid tolv tiden och träffade emilia och kollade på fotboll! vid halv två kom linnea och savannah, då drog vi till möllers, åkte lite karuseller och käkade onyttigheter, träffade även Hk,matilda,ida och carro där så gick med dom! stack hem vid fem tiden och käkade sen vidare till tea vid halv sex, där jag träffade hanna och emilia. sen efter en stund kom josse& maja. vi snackade massa, sen drog vi oss vidare till möllers vid sju tiden, och hade det grymtt! träffade en massa folk där och hade riktigt roligt, tack för kvällen tjejer, ni gjorde den grym, älskar er<3

drog hem vid tio tiden och tittade på film med mamma& pappa men blev trött direkt så gick in och i min säng och somnade direkt! vaknade vid 8 tiden idag och har bara legat framför datorn hela dagen, om en timme cirka drar jag mig mot vångavallen för att kolla på mitt gamla fotbollslag när dom spelar match! efter matchen ska jag träffa linnea en stund, så ser min dag ut, så ni får ha det så bra så hörs vi. pusssss!

 

Av sanna nilsson - 4 maj 2012 17:00

tjena brudar& alla ni  andra! gästerna kommer om cirka en timme och jag ska hinna byta om,sminka mig,städa rummet,bädda sängen,ja ni fattar! vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig... innan idag hade jag lite fredagsmys , rakade benen och smorde in dom med någon sorts inpackning för benen? haha skönt iaf. tog bort sminket nu i några timmar också! men nu ska jag gå och fixa allt det sen kolla några avsnitt av femton sen kommer släkten! pusshaj.

   

Av sanna nilsson - 4 maj 2012 07:38

tjena fredagsbarn! var lika varmt igår som i onsdag så jag var ute hela tiden och glömde bort att blogga, fredag idag då, skola sen hem óch slappa tror jag sen mot kvällen kommer släkt + vänner för att fira min bror som fyller 15 år idag!! grattis bror, älskar dig <3 imorgon blir det möllers hela dagen , först savannah&linnea s & emilia& hk och matilda, senare på kvällen med sara&emilia&hanna& oskar och hugo! blir säkert skit kul, men nu ska jag kolla på femton sen klä på mig och sticka till gympan! pusspuss

Ovido - Quiz & Flashcards