saannaanilssson

Alla inlägg under maj 2012

Av sanna nilsson - 18 maj 2012 13:56

1. jag är inte nöjd med mitt hår

2. jag har dåligt självförtroende

3. jag är en väldigt oseriös person

4. jag tycker om dom flesta ämnena i skolan

5. jag älskar mjölkchoklad

6. jag älskar tomater

7. jag gillar knäckebröd

8. jag gillar att kolla på andras sminkvideos på youtube

9. jag gillar att frysa när jag ska somna

10. jag har inte lätt att lita på folk


nummer 6- jag älskar tomater, den är falsk! jag verkligen avskyr tomater. två tjejer gissade rätt och det var Linnea Lindahl och linnea simonsson . grattis! ni två får komentera så fort så möjligt vilket av "priserna" ni vill ha, länk till blogg/instagram/facebook/youtube m.m ja vilken hemsida/app som helst, komentera i detta inlägget så fixar jag det!

plus om ni svarar rätt på denna frågan: vilka 3  STÄDER i världen drömmer jag om att få bo i?

kan ni även få gästblogga här på bloggen! så svara på den frågan så fort så möjligt.. lycka till!

Av sanna nilsson - 17 maj 2012 11:01

jag skriver 10 saker, varav 9 saker är sanna om mig och 1 är inte sann! den som gissar rätt på den falska, vinner en sstor länk till sin blogg och har man inte en blogg , får en stor länk till någon annan hemsida/app man önskar! + chansen att gästblogga här på min blogg!


1. jag är inte nöjd med mitt hår

2. jag har dåligt självförtroende

3. jag är en väldigt oseriös person

4. jag tycker om dom flesta ämnena i skolan

5. jag älskar mjölkchoklad

6. jag älskar tomater

7. jag gillar knäckebröd

8. jag gillar att kolla på andras sminkvideos på youtube

9. jag gillar att frysa när jag ska somna

10. jag har inte lätt att lita på folk


gissa på ... kram!

Av sanna nilsson - 17 maj 2012 09:33

godmorgon sötnosar! inte bloggat på ett tag och vet faktiskt inte varför, men jaja.. kan berätta snabbt om gårdagen, slutade skolan vid två och stack hem till hk, åt lite, var ute och gick med hennes hund en runda. sen kom savannah& linnea också. vi spelade något spel, haha vet inte vad det heter men roligt iaf! vid halv fem stack vi till gräsplanen och träffade emilia&clara. spelade lite brännboll och sånt mysigt! stack hem vid 6 tidén och åt middag, sen var det snack om att sova över med emilia,clara& linnea men det blev inget, så drog och hyrde film med mamma istället,  blev tre tjejfilmer! så när vi kom hem startade vi filmen "new years eve" riktigt bra! sen gick jag upp till pappa och startade en film med honom, vet inte vad den hette men den var också ganska bra, somnade nog runt halv tolv, sen vaknade jag halv åtta idag, gjorde lite planer inför ikväll med några vänner, men det blir inget heller! fuck. men vid tolv tiden drar jag ner till stan med Linnea och kollar runt lite och fikar någonstans! sen vid två kommer Linnea lindahl, emmy & clara så ska vi handla till sara som ska ha tjejkväll imorgon! mysigt. sen ska jag hem och vidare till träningen, sen hem och slappa! ni får ha det så bra så hörs vi, puss

 

haha stämmer så in på två av mina vänner, jesper& albulena! haha ..

Av sanna nilsson - 13 maj 2012 18:58

hade fått 4 frågor från veronica!


när hade du ditt senaste förhållande?  startade i november- slutade i december .

hur länge varade det?  lite mer än en månad .

du har väl varit tillsammans med js? aa...


är du kär i ditt senaste ex? ... inte kär... mina närmsta vänner vet vad jag känner om han, och det räcker för mig, känner inte att jag vill skriva det här på bloggen, så alla vet!

Av sanna nilsson - 13 maj 2012 18:37

nummer 1: en tjej i lödde som har en fin blogg, som jag kollat väldigt ofta på. hon är både söt och en inspiration för mig! kolla in den nu, och fortsätt att följa den som jag gör!


nummer 2: en tjej i kävlinge, hennes blogg är mer av en hästblogg men även en vanlig, hon är jätte söt & hennes blogg är jätte fin! hon uppdaterar väldigt bra, så gå in och kolla på den nu och fortsätt kolla på denna också!

 
Av sanna nilsson - 13 maj 2012 12:49

tjenixen sötnosar! efter jag hade bloggat igår , kollade vi lite videos på youtube och sånt roligt,haha! sen kom matilda och vi drog ut och gjorde en liknande video som den på studsmattan, vill ni se den på bloggen? såfall lägger jag upp den sen, sen började regna och hk och matilda drog hem till hk , medans jag och linnea drog till willys och handlade till choklad fondue! när vi kom hem till mig och hade fixat allt startade vi en film,, "guess who" sett den många gånger men endå ganska rolig! sen kom clara , då startade vi karlsson på taket, haha så länge sen, älskar alla sånna filmer! vid halv sju stack dom hem och jag åt middag, sen när dom kom tillbaka kollade vi på nils karlsson pyssling! mysigt . dom stack vid halv tio, jag städade ltie på rummet och startade sen en film med pappa, "the flight of the phoenix" ganska bra! somnade runt tolv, och vaknade halvv åtta idag!(y) sen har jag bara legat framför tven i sängen heela dagen! har inte gjort mer än att kollat på emil i lönneberga, som ni har märkt kör jag en liten " astrid lindgren- maraton" denna helgen! men det är så mysigt, älskar det! 

funderar på att göra lite gröt eller något mumsigt nu, vi får se om jag orkar, haha puss på er!

     

Av sanna nilsson - 12 maj 2012 13:10

eller godmiddag! vaknade först halv åtta men då sov fortfarande linnea och linnea så jag somnade om igen och vi vaknade vid halv elva, igår gjorde vi den videon i förra inlägget sen åt vi middag, och redigerade videon! vid halv nio stack vi ut och träffade clara,js och kevin! spelade fotboll och sånt. vid tio drog alla hem och vi körde och köpte godis, sen hem till mig och startade en film som hackade hela tiden! så vi sket i det.. släckte vid halv 1 och själv somnade jag vid två! vi ska göra oss i ordning nu sen träffa matilda och göra en liknande video som igår, det va så roligt! haha, men vi hörs senare. puss

 

 

Av sanna nilsson - 12 maj 2012 00:02


VIDEO SOM VI GJORDE INNAN IDAG, KOLLA HELA, DET ROLIGA KOMMER I SLUTET, HHAAAHHAAHHAAHAH!

 
Ovido - Quiz & Flashcards