saannaanilssson

Alla inlägg under april 2012

Av sanna nilsson - 10 april 2012 18:15

oj, vad mycket jag har att skriva, men cupen i danmark kan jag korta ner med, vi spelade jääte bra för att vara klister för första gången plus att vi spelade mot 97or! så blev vi sexa, grymt tjejer!! det var helt underbart, vi hittade på massa roligt alla dagarna, och grattis till pojkar95 SOM VANN HELA CUPEN! ni är grymma killar<3 i måndags låg jag i sängen heela tiden!! k'äkade godis,, sen började skolan idag, skulle gärna va ledig lite till men det var helt okej. när jag kom hem har jag bara städat och suttit framför datorn, nu ska jag se ett avsnitt av 90210 sen ska jag dra till träningen! puss

Av sanna nilsson - 4 april 2012 20:18

nu är allt färdig packat och klart! åker imorgon klockan ett drar hela föreniingen till danmark, taggad! ska nog starta någon film nu, puss

 

Av sanna nilsson - 2 april 2012 22:21

riktigt mysig start på lovet,

träffade clara vid två och tog bussen ut till allbäck, tog med lite dricka och fika och annat gott, och satt där och myste, och hade roligt! clara fotade lite med sin kamera också, så där blev lite bilder på oss, men jag har inte fått dom än så ni får nöjja er med mina iphone bilder istället! drog hem från allbäck vid fyra och stack direkt till södan och kollade handbollsträning. vid sex cyklade vi bort till bian och såg "hunger games" riktigt bra film för min del! kom hem vid nio , käkade lite och kollade på sista avsnittet av familjen annorlunda, och nu ska jag starta någon film, puss på er!

       

konstigt nog gick det inte att lägga upp fler bilder, så ni får dom bilderna en annan dag :)

Av sanna nilsson - 2 april 2012 11:52

tjenamoss!

första dagen på lovet idag, haha det enda jag tänker på är ,arrh nu är det bara 7 dagar kvar, imorgon är det bara sex, blä!

ska träffa clara idag, så ska snart hoppa in i duschen. vet inte vad vi ska göra men vi hittar nog på något!

 vad ska ni göra idag då? vi hörs senare idag, puss på er,


Av sanna nilsson - 1 april 2012 19:40

haha skulle mobilblogga på vägen till eslöv, men jag somnade tihi, men vi förlorade tyvärr. stack hem och sedan hade vi klisterträning på södan inför lyngby, för där möter vi 97 och spelar med klister. har precis ätit, ska kolla på film nu med mamma och pappa så vi hörs puss!

Av sanna nilsson - 1 april 2012 10:06

godmorgon på er gullisar!

sticker till samlingen om en timme för att spela match i eslöv, träffa Amanda och alla andra tjejerna från summer camp ska bli kul, men allra mest att vinna över dom, haha! käkade precis frukost, macka och kladdekaka, mums :)

vill liva upp bloggen lite, känner att jag skriver samma saker hela tiden, börjar få lite bloggtorka. så jag skulle bli jätte glad om ni kan skriva vad ni vill ska hända i bloggen, om ni vill ha fler tävlingar, fler videos, fler hiss/diss, asså vad som helst skulle hjälpa mig! tack<3

mobilbloggar nog påvägen till eslöv, så hööörs då. puss 

          

Skapa flashcards