saannaanilssson

Alla inlägg under april 2012

Av sanna nilsson - 19 april 2012 16:00

hej på er   hur mår ni idag? jag mår bra, helt okej, skolan till tre tiden, ett spanskprov och ett engelskt "muntligt" förhör idag, båda gick jätte bra! har precis käkat och kollar nu på finalen i Top Model 5. träning ikväll, ska bara slappa och städa lite på mitt rum,,,om jag orkar, haha! fredag imorgon, då träffar jag Linnea simonsson och drar och bowlar, sen drar jag kanske mig med linnea eller själv till södan och träffar sara för att kolla på x träning!  jag skriver inte namnet på personen för sara skriver inte det officiellt än! mer om det på hennes blogg häär.  men nu ska jag kolla lite bloglovin,fb osv.. puss!

 

Av sanna nilsson - 18 april 2012 13:55

tjena snyggingar! bloggade inte igårkväll för jag kom hem senare än jag trodde, var segare in i duschen är vad jag trodde, så var klar med käk och sådant runt 10, sen fortsatte jag kolla på real madrid- bayen munchen(stavning) sen somna jag! kom hem från skolan för en kvart sen, och nu kollar jag på gårdagens "lyckan i LA" .

 

Av sanna nilsson - 17 april 2012 18:41

Hejsan svejsan! Vad hittar ni på då? Skolan var ganska chill mer än att vi har fått nya platser både på spanskan och so'n, världens sämsta plats, brevid samma person på båda ställena! Sen säger dom att vi kanske ska ha dom i alla andra ämnen med! När jag kom hem tog jag en macka, kollade på rh of Beverly hills. Käkade middag och bara chilla framför tven och nu ska jag byta om till träning! Blir hämtad av hk om 15 minuter. Vi hörs ikväll! Puss

Av sanna nilsson - 15 april 2012 11:13

tycker ni att jag ska ha en mer, "åsiktsblogg" ,att jag typ skriver/videobloggar lite mer om vad jag tycker om kändisar och hur folk beter sig ( INTE PERSONLIGA NAMN) men ni fattar! eller om det ska va som det e .

KOMENTERA PLEASE!?!

Av sanna nilsson - 15 april 2012 11:07

tjena snyggingar! söndag idag och skola imorgon, lite ångest men det funkar! ska träffa emilia om en timme sen drar vi till fågelbäck för att kolla på emmy, sen vet jag inte vad som händer,, om jag ska vara ärlig har jag lite bloggtorka nu, så om ni vill ha bra uppdatering och mycket inlägg, komentera GÄRNA vad ni vill att jag ska skriva, vad ni vill veta! det skulle hjälpa mig jättttte mycket, men ska en runda in på bloglovin nu, sen ska jag börja fixa mig! xoxo babes!  


Av sanna nilsson - 14 april 2012 10:53

                                             

 
Av sanna nilsson - 14 april 2012 10:33

kan du Berätta om hur det var när du red och vad som var bäst med det,saknar du det? ja, jag saknar verkligen det, riktigt mycket! ångrar hela tiden att jag slutade, men tiden räckte inte till. tyvärr! det bästa med det var att man skapade ett sånt band med vissa hästar där, jag hittade min favorit direkt men han såldes tidigt, under min utvekling kom där en ny favorit "space" , jag red henne hela tiden, hon var nummer ett, det var en sån kick att sitta på hästens rygg och gallopera och hoppa och allt, men som sagt, tiden räckte inte..

 

vad handlar  one tree hill & 90210 om? one three hill är en serie som både ungdomar och vuxna kan se, säsong ett börja när dom går i andra året på gymnasiet, sen följar man deras liv typ, haha vet inte men det handlar liksom om hur deras liv blir, jätte svårt att förklara men den är jätte bra och finns änsålänge i 8 serier, ska komma en nionde! rekomenderar verkligen den! 90210 är lite mer av en ungdoms serie, som utspelar sig på high school , mycket bråk, svek, fester, ja typiska ungdomar! bra serie det med!!

Kan du visa dina favoritplagg och vilket smink du använder till vardags? jag kan inte visa dom men det är typ, på sommaren ett par jeans shorts med något fint linne nerstoppat, på vintern är det mer myskläder som jeans med mysig tjocktröja! vardagligen använder jag concealer,puder,ögonfransböjare,mascara,lipsyl. men på sommaren använder jag bara mascara!


detta var frågorna till video utmaningarna som inte gick att ladda upp, blir så irriterad på bloggplatsen! hoppas det blev någorlunda bra svar, puss

 

mallorca 2007

Av sanna nilsson - 12 april 2012 19:53

skriver mer när jag mår bättre! puss på er.

Ovido - Quiz & Flashcards