saannaanilssson

Alla inlägg under april 2012

Av sanna nilsson - 26 april 2012 15:44

tjena,

kom hem från en lugn dag i skolan för typ en timme sen, har bara suttit vid datorn hela tiden med en liten tanke att jag har brist på liv, haha. ska kolla bloglovin och fb, sen ska jag gå och göra och käna lite pengar av mamma genom att danmsuga lite, behöver pengarna så då har man väl inget val?:) sen är det "sista" träningen ikväll! glöm inte bort frågestunden, ni ville ju ha en frågestund några av er?:) ni kan fråga hur mycket som helst här. blir det många frågor tar jag det i ett videoinlägg:)


pussssss!

 

bästaste<3

Av sanna nilsson - 25 april 2012 15:48

tjena snyggingar! rolig skoldag idag faktiskt, speciellt musiken, vi fick göra vad vi ville, lyssnade på bumbibjörnarna och aladdin och massa barnsånger .. endå grymt att våra klass kan nästan alla låtarna utantill, grymma e vi! sprängde högtalarna i musiksalen med one direction musik också, härlig känsla! slutade vid halv två, har bara käkat lite och kollat på one tree hill på tv, vet inte varför? dom visar säsong 1 och jag har precis bombat mina dagar med alla åtta säsongerna, hehe! vid halv sju sticker jag till söderslättshallen för föräldrarmöte med handbollen, ska prata lite om nästa säsong och sånt, men vi hörs antingen innan eller efter föräldrarmötet! puss.

%	</div>
<div class= Allmänt

Av sanna nilsson - 24 april 2012 15:01

detta är en fråga till er, vill ni ha frågestund/tävlingar eller något liknande, för jag skulle gärna vilja veta vad ni tycker? ibland känns det som där inte är någon som läser min blogg, men om man kollar på statistiken så är det ju ganska många, det skulle vara jätte kul om ni ibland komenterade, vad ni tycker om bloggen, vad ni vill se mer av, eller om ni bara har en allmän fråga till mig, det skulle hjälpa mig jätte mycket! tack och hej!

Av sanna nilsson - 24 april 2012 14:52

ja rubriken talar sitt tydliga språk! mår så sjukt illa, har gjort det typ till och från sen jag hade maginfluensa för två veckor sen, inte speciellt trevligt! så idag ska jag bara snabbt fixa lite med redovisningen och plugga in den sen ska jag bara ta det lugnt och hoppas på att jag kan träna idag! vad ska ni själv hitta på? sen nu när det har blivit lite varmare igen, och förhopningsvis blir varmare för varje dag som går, hade jag tänkt börja göra lite videos som kommer upp här på bloggen, lite allt möjligt eftersom ni inte skriver vad ni vill att dom ska handla om, så får jag göra lite olika! tänkte köra lite outfitsvideos, lite allmänna om dagen och lite tillsammans med kompisar, lite oseriöst osv.. ni fattar! hoppas att ni tycker om något av det, men vi hörs ikväll snyggingar , puss!

    

Av sanna nilsson - 24 april 2012 11:23

Ingen bloggning igår, har ingen bortförklaring, visste endå inte vad jag skulle skriva men sitter på bilden nu, och gör ingenting mer än att kolla när dom andra ritar! Chill. Asså vår klass e en riktigt "one direction-klass" det e det enda vi snackar om, totalt älskar dom! Tio gånger bättre än Justin bieber, vem e han liksom?haha. Ohh Harry styles<3 jaja skit sma, efter skolan ska jag göra klart min svenska redovisning till imorgon! Hörs snyggingar! Puss

Av sanna nilsson - 20 april 2012 20:18

hej sötnosar! Har inte bloggar för jag ar inte vatt hemma, försökte blogga i skolan men det försvann. Men ni vet vad jag har gjort, bowlat, käka på mc,chillar och nu ska jag kolla på film med mammi och pappi! Orrh är sjukt taggad till imorgon! Grymt. Hörs imorgon! Puss

Av sanna nilsson - 19 april 2012 16:13

har helt glömt bort det så väljer en nu! veckans bloggerska denna gången blir Nellie Berntsson. många av er vet säkert vem hon är, eller så har ni sett henne i ponny akuten! men jag valde inte henne för att många vet vem hon är, utan jag valde henne för hur inspirerande hennes blogg är! hur hon skriver om sitt liv, och vad hon har gått igenom dom senaste åren! dom senaste månaderna, och vad man får stå ut med som stor bloggerska, vilket jag beundrar hos henne, eftersom hon bara är 11 år, och redan väldigt mogen! helt otroligt, det är väldigt intressant att följa hennes resa genom hennes ridkarriär och alla möjligheter hon har fått, och hoppas att ni också vill följa henne via hennes blogg, så kolla in hennes blogg och bli lika inspirerade som jag blev och fortfarande blir!

 
Ovido - Quiz & Flashcards