saannaanilssson

Alla inlägg under mars 2012

Av sanna nilsson - 9 mars 2012 17:53

Glömde uppdatera när jag kom hem men startade iallfall hangover part 2. Riktigt bra om du frågar mig! Städa på rummet, sen ringde Clara och vi snackade om lite allt möjligt, sluta med att vi träffades och sitter nu på södan! Sticker hem sen och äter sen packar jag till imorgon. Puss

Av sanna nilsson - 9 mars 2012 10:43

Hejjsan sötnosar! Sitter i skolan och ska snart ha svenska! Efter skolan ska jg kanske träffa sara och Linnea men får se.. Annars ska jag packa till imorgon och bara slappa! Vigörs efter skolan puss på er!

Av sanna nilsson - 7 mars 2012 14:35

nu är jag tillbaka, och ska blogga normalt igen! ska kolla 90210 nu sen drar jag till fotbollsträningen! puss

Av sanna nilsson - 3 mars 2012 10:11

tar en liten paus nu tror jag.. hemska saker som hänt inom familjen, vi måste stötta varandra, och då orkar jag inte  tänka på bloggen över huvudtaget, så jag hoppas ni kan fortsätta kolla in lite, så hörs vi när jag kommer tillbaka..

 

 

3 mars 2012 - 02.51 <3

 

- du kommer alltid vara min ängel, jag glömmer aldrig dig. jag lovar! älskar dig& saknar dig.

Av sanna nilsson - 1 mars 2012 17:53

ja det är så min dag har sett ut och kommer se ut, kom hem från skolan vid tre efter att liza helt gjorde min dag på skolgården, haha vad rolig du är snäckan! käkade och startade även 90210 , har precis ätit lite middag och ska börja fixa mig till träning . fredag imorgon? ja faktiskt. denna veckan har faktiskt gått sjukt snabbt, härligt. vi hörs när vi ses snyggingar! puss och kram. // S.N

Skapa flashcards