saannaanilssson

Alla inlägg under mars 2012

Av sanna nilsson - 21 mars 2012 19:31

tjenamoss tomtebloss! hehe ..

efter skolan stack jag hem, städade massa, vilade lite och stack sedan hem till Linnea s och skulle hämta en sak. savannah var även där , fick lite kladdkaka, mums :) kom hem och åt lite middag och tittade på tv och nu kom mamma hem så vi ska gå igenom mina omdömen på unikum eftersom jag ska ha IUP imorgon :( hatar det! alltid så jävla nervös ..

men får se om vi hörs mer idag annars hörs vi imorgon, puss på er!

 

giiiiiiive me summer !!!

Av sanna nilsson - 21 mars 2012 12:38

Hej alla Sannas bloggläsare! Elin här  .

Idag har jag spenderat dagen med Sanna! Vi har haft stoppdag, så vi har gjort skoltidning. Extremt chill var det   .  Hela dagen har vi suttit inloggade på Facebook, bloggarna, bloglovin och allt möjligt.  Just nu sitter vi och bloggar... Igen. Hela dagen har varit riktigt lugn, och den spenderades riktigt bra med Sanna.   


  


XOXO// Elin   

Av sanna nilsson - 21 mars 2012 12:04

       

Av sanna nilsson - 21 mars 2012 10:41

gjort en ny kategori- veckans bloggerska!

 

en gång  í veckan kommer jag välja ut en bra bloggerska som skriver en blogg som jag läser såklart!

bloggerskan jag väljer ut kommer vara den blogg jag  läst mycket den veckan, som jag tycker skriver bra, och har en intressant  blogg, ni behöver inte göra någonting, mer än att kanske få äran att bli veckans bloggerska. tjao snyggingar!

Av sanna nilsson - 21 mars 2012 09:27

godmorgon på er!'

förra inlägget bara försvann...:ss

sitter just nu i sal 14 och har "skoltidning" med elin& ida! vi har nämnligen stoppdag idag, hr berättatt för vad det är, så orkar inte göra det igen! kommer bli bra uppdatering idag, ska även hoppa över träningarna idag, vila lite!

vaknade halv sju idag för att jag är riktigt täppt i näsan! irriterande ....

vi hörs om en stund, puss

 

Av sanna nilsson - 16 mars 2012 22:53

dom senaste två veckorna har jag fått ganska många frågor via min mejl, det är jätte kul att ni är intresserade att veta så mycket och att ni frågar mig! för er som inte kan min mejladress så är den: sanna_ifk@hotmail.com :)

så jag tänkte svara på lite frågor nu  


vad tycker du är det bästa sättet för att få en kille att gilla en? asså jag har nog inget "bästa sätt" . tycker bara att man ska vara sig själv, och sen är det bara att hoppas på att han gillar dig som person!

hur långt har ditt längsta förhållande varit? 2 och en halv månad.

 hur kan man göra för att rädda ett förhållande? asså det var väldigt svårt imed att jag inte har varit den situationen nån gång, men det gäller bara att tänka "är det värt det?" "älskar jag honom?" såfall är det allt som betyder något, älskar man varandra så klarar man sig igenom problemet!

 vill du satsa på din blogg så den blir lite större, asså som kensaz och nellieB eller någon stor bloggerska? nej jag tror inte det, visst det skulle vara jätte kul att ha jätte många läsare, men jag tror inte det.

vilka bloggar kollar du varje dag? skriver det i ett inlägg.

vad heter din skola? vannhögsskolan!

 vilken stad bor du i? trelleborg

har någon av dina vänner över 1000 besökare per månad? blogg.se kan man inte se statistiken offentligt, så jag är inte säker, men tror inte det!

vad är ditt mål med besökare på en månad?  300 .

tänker du satsa på någon av sporterna du spelar, alltså försöka komma in på proffsnivå? nej.


hajjdå.

Av sanna nilsson - 13 mars 2012 09:34

tjejs snyggingar! Sitter på södan nu och väntar på att gympan ska börja, jag och tea ska inte vara med :( slutar vid tjugo i tre idag sen ska jag göra lite svenska och sen träna ikväll! Jag tror vi hörs efter skolan, puss

Av sanna nilsson - 12 mars 2012 07:55

tjena! dålig uppdatering under helgen på grund av att jag var i maglarp med laget lördag till söndag, och internetet klyddade där så kunde inte blogga från datorn! hade jätte trevligt iaf! tack tjejer<3 spelade fotbollsmatch på lördagsförmiddagen och vann med 1-0 :) spelade sen handbollsmatch igår och vann med 15-14 mot vinslöv, härlig vinst! så leder serien nu, ska klä på mig nu och sen dra mig mot skolan, puss och kram!

 

gaaaash, längtar tjejer!

Ovido - Quiz & Flashcards