saannaanilssson

Direktlänk till inlägg 31 mars 2012

LOOOOOV!!!

Av sanna nilsson - 31 mars 2012 00:10

tjenahoppsan!

 har ju tillbringat kvällen ute hos hanna med underbara tjejer, haft en jätte mysig kväll, tack gullisar<3

kom hem för en timme sen, har kollat på lite converse, för ska nämnligen köpa in nya nu imorgon eller beställa på nätet. designade även lite olika själv, som blev skit snygga ska förmodligen beställa hem något par av dom! nog med det..

LOOOV! glädjen som uppstår när man säger att det är lov, ska till malmö imorgon med mamma& broshan, handla skor, käka lite och ha det lite mysigt! spela match på söndag och börja rensa mitt rum, på måndag har jag inget planerat mer än träning på kvällen, tisdag skulle jag och emilia förmodligen åka skridsko, har inte gjort det på hela vintern så man får väl asa sig dit och göra det! på onsdag ska jag bara ta det lugnt och packa för på torsdag drar jag och handbollen till danmark och spelar myngby cup, det är en sån cup som hela föreningen ska med på så ska bli övergrymt! jä så ser mitt lov ut men ha det så bra gullisar, puss

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nilsson - 12 januari 2014 17:37


hejsan allesammans, äntligen har jag tagit tag i något jag funderat på väldigt länge. nämnligen att flytta min blogg till devote. tycker devote verkar vara en väldigt bra portal & väldigt lätt att förstå osv.  har suttit och fixat med den nu senast...

Av sanna nilsson - 24 december 2013 14:09

Julafton!! Yey, tyckte det var värt att blogga idag. Slutade ju skolan i fredags & hur mycket klydd det än vad så blev det till slut en mysig fredag. Stack ner till stan och handla pizza som jag och några tjejer åt hemma hos HK. Sen kom lite fle...

Av sanna nilsson - 8 december 2013 01:11


Godkväll bloggisen, myshelg har det vart. Började fredagen igår med luseebullsbak med klassen, julmusik och hög sång, älskar min klass! Gick i skolan till runt halv 3 och sen var det handbollsträning på schemat. Gick mkt bättre än i onsdags & känner...

Av sanna nilsson - 5 december 2013 07:50

Godmorgon, tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag går upp. Torsdag idag, huvudvärken sitter fortfarande i från i torsdags, var ju på sjukhuset i förregår men dom sa bara att vi skulle avvakta, jo men tack.. Får se vad som händer. Går i skolan till ...

Av sanna nilsson - 3 december 2013 11:54


Hejhej, sitter på sjukhuset just nu & väntar på att få komma in så tänkte att jag kunde uppdatera lite. Igår va en hektisk dag som alla andra måndagar, skola till 3 och sen direkt till jobb fram till 6 och sen träning vid 7. Är inte hemma förräns 9 ...

Skapa flashcards