saannaanilssson

Direktlänk till inlägg 23 mars 2012

-FREDAG- , SAY WHAT? ALL READY..?!

Av sanna nilsson - 23 mars 2012 18:21

Tjena sötsaker! 

drog till gymmet efter skolan med Josse,Tea,sandra och hanna! träffade anton där med, gymmade mest ben men även lite mage, snackad riktigt mycket om saker som händer just nu, skönt att få ut allt, och känna att andra känner samma sak! stack hem vid fem, duschade och bänkade mig framför tven, ska äta middag om en stund sen får jag se om jag ska ut och träffa lite folk, eller om jag stannar hemma och myser med film och godis med mamma! får fundera lite ..

men vi hörs iallafall senare.. glöm inte frågestunden här , eller häääär , fast om ni vill kan ni också trycka hääär!

haha kramiisar.

     

 
 
Tea

Tea

23 mars 2012 19:29

Riktigt rolig hade vi! Vi förstod verkligen varandra när vi pratade ;)
riktigt roligt, detta får göras om <3

http://teamilosevic.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nilsson - 12 januari 2014 17:37


hejsan allesammans, äntligen har jag tagit tag i något jag funderat på väldigt länge. nämnligen att flytta min blogg till devote. tycker devote verkar vara en väldigt bra portal & väldigt lätt att förstå osv.  har suttit och fixat med den nu senast...

Av sanna nilsson - 24 december 2013 14:09

Julafton!! Yey, tyckte det var värt att blogga idag. Slutade ju skolan i fredags & hur mycket klydd det än vad så blev det till slut en mysig fredag. Stack ner till stan och handla pizza som jag och några tjejer åt hemma hos HK. Sen kom lite fle...

Av sanna nilsson - 8 december 2013 01:11


Godkväll bloggisen, myshelg har det vart. Började fredagen igår med luseebullsbak med klassen, julmusik och hög sång, älskar min klass! Gick i skolan till runt halv 3 och sen var det handbollsträning på schemat. Gick mkt bättre än i onsdags & känner...

Av sanna nilsson - 5 december 2013 07:50

Godmorgon, tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag går upp. Torsdag idag, huvudvärken sitter fortfarande i från i torsdags, var ju på sjukhuset i förregår men dom sa bara att vi skulle avvakta, jo men tack.. Får se vad som händer. Går i skolan till ...

Av sanna nilsson - 3 december 2013 11:54


Hejhej, sitter på sjukhuset just nu & väntar på att få komma in så tänkte att jag kunde uppdatera lite. Igår va en hektisk dag som alla andra måndagar, skola till 3 och sen direkt till jobb fram till 6 och sen träning vid 7. Är inte hemma förräns 9 ...

Ovido - Quiz & Flashcards