saannaanilssson

Alla inlägg under februari 2012

Av sanna nilsson - 10 februari 2012 18:38

hej folket! jag gjorde ett lite hastigt inlägg innan pågrundav att jag hade väldigt brottom. stack till stan med Linnea s och handlade lite smått till skolan, och en concealer på HM. vi fikade lite med,mums! tog bussen hem vid halv sex, och stoppknappen funkar såklart inte på bussen så jag fick åka mycket längre än vad jag skulle och fick sedan gå hem?! kallt.. kom hem och satte mig framför tven och började skriva till er. när jag har skrivit klart här ska jag gå ner och äta middag för brorsan kallade precis! vi hörs mer ikväll. puss och kram -. 

Av sanna nilsson - 10 februari 2012 15:21

bloggar ikväll när jag kommer hem , ska träffa Linnea vid bussen om 3 minuter så måste nog skynda mig nu, puss!

Av sanna nilsson - 9 februari 2012 17:22

hola amigos!  

som jag sa igår, helt vanlig torsdag..näästan! stannade kvar på skolan en timme efter jag hade slutat, hände en sak med en vän & skulle även prata lite om något som hade hänt med en annan vän, som jag inte tar upp här! kom hem och startade teven, har ´legat här och segat resten av dagen och ska nu gå ner och äta middag, sedan vidare mot träningen!  håller som sagt även på med en annan sak.. som ni får veta när det är klart! alltså....snaaart! ja vi hörs , puss och kram.

  

<3

Av sanna nilsson - 8 februari 2012 22:06

Ska kolla Lite teve nu sen drar jag mig nog mot sängen. Så jag säger godnatt! glöm inte tävlingarna! 

Av sanna nilsson - 8 februari 2012 20:15

FRÅGESTUND:

  •  skriv vilken/vilka  fråga/frågor du vill, ska försöka svara på alla!
  • om där blir många frågor tar jag det i ett videoinlägg.

VECKANS BLOGG:

  •  anmäl dig i detta inlägget att du är med
  • för att öka chansen att vinna, skriv i ett inlägg på din blogg att du är med+ varför du är med+ länk till min blogg.
  • har du ingen blogg så skriv det i komentaren..

LYCKA TILL! KÖR IGÅNG!

Av sanna nilsson - 8 februari 2012 19:44

hejj coolingar  onsdag idag då .. skolan till halv två , stack sedan hem och sedan vidare till linnea hk med savannah och clara!  snackade bara.. stack hem vid fem och käkade middag& kollar nu på halv åtta hos mig. imorgon är en helt vanlig dryg torsdag. sticker sedan hem och sedan till träning. precis som vilken annan torsdag! kommer snart in en tävling.. ja snart. antingen ikväll eller imorgonbitti. troligen ikväll.  ja vi hörs.. puss och kram .

  

ni får en webcam bild som precis fotades! , en liten "facelook" också   

Av sanna nilsson - 5 februari 2012 18:50

två av mina inlägg har försvunnit nu. arhh orkar inte skriva om allt. så skriver kort nu. har bara spelat match idag mot lugi, vinst med 16-11, och vi spelade grymt bra! stolt över er<3 ska kolla på P-A nu sen börjar nog någon film på tv . har eventuellt en nyhet till er också! men det får ni väänta på. litten stund. hörs! puss och kram.

  

gee miig soommmmaaar!

Av sanna nilsson - 3 februari 2012 20:29

hejjsan polare! freedag idag, jao! Ganska lugn fredag för mig. Skulle egentligen träffa Matilda men var inte lönt för henne sen hittade jag ingen annan, så har bara bakade lite med min bror som blev helt fail! Haha just nu har min pappa gäster. Något tränarmöte. Så jag och mamma ligger på mitt rum och kollar på the Voice. imorgon Ska jag eventuellt spela mot flickor ā, deras motståndare lämnade återbud så undra dom om vi vill spela lite mot dom sedan stannar jag på södan och kollar på mer hanfboll med sara,Liza, Gustav & jona  kommer vara helt "forever alone" för det är liksom gustav& Liza. O sara& jona , haha! Skit samma  nu börjar det igen, puss&kram sötnosar!

Ovido - Quiz & Flashcards