saannaanilssson

Alla inlägg under februari 2012

Av sanna nilsson - 14 februari 2012 22:15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av sanna nilsson - 14 februari 2012 17:09

Hejjsan allesammans  ja ni vet nog redan det men idag är det ju alla hjärtans dag. för mig en helt vanlig tisdag! skolan var helt okej, kom hem vid tre.. blev mulad av jesper på vägen hem, buhu:( haha! käkade lite och har segat framför tven, lyssnar nu på hög musik, Ä L S K A ! ska snart göra mig klar för träning, puss på er!

första bilden som lades in på denna bloggen, januari 2011 :) 

   

Av sanna nilsson - 12 februari 2012 19:38

tänkte svara på frågestunden imorgon så passa på att ställa frågor nu innan chansen försvinner!


tryck på http://saannaanilssson.bloggplatsen.se/2012/02/08/7287203-fragestund-veckans-blogg/#kommentarer

 och fråga på!


puss och kram.

Av sanna nilsson - 12 februari 2012 17:44

nu är jag hemma igen. vinst mot lödde idag, riktigt bra spelade vi! härligt. stack sedan direkt till min brors match som han skulle spela med 96orna i vellinge, UTOMHUS!! satans kallt . kom hem för kanske en kvart sen och nu kollar jag på slutet av jag saknar dig. hörs sötnosar!

bild sedan 8 månader tillbaka, L O V E   Y O U ! 


Av sanna nilsson - 12 februari 2012 10:39

godmorgon eller godmiddag kanske?

jag vaknade iallafall vid kjvart över åtta men snoozade till tio över nio. startade filmen jag saknar dig . den är så otroligt bra! om ni inte har sett den tycker jag ni ska ta tid till att se den! iaf, ska börja fixa mig inför match, bortamatch mot lödde idag! det blir en tuff match :) speciellt med min skadade höft som håller på.. ska bli skönt med uppehåll sen!

sticker om cirka 40 minuter kanske? aa, vet inte . . så jag ska hoppa in i duschen nu sen packa väskan och bara tagga.

 puss och kram.

 

Av sanna nilsson - 11 februari 2012 17:19

hejhej, för det första vill jag bara säga grattis till Yasmin som fyller 14 idag! grattis och hoppas du fick en bra dag 


vaknade åtta!  stack till fågelbäck med clara för att kolla lite på bianca som spelar i 02ornas handbollslag! så duktiga dom var;) haha söta. gick sedan hem själv, faktiskt stolt över att jag orkade! kom hem och kollade klart liverpool- manchester united matchen. förlust, och unitéd var det bättre laget men.. det är synd att en spelar som även är kapten ska förstöra det med så dålig stil! helt sjukt .. skit samma nu .

Bianca och hennes familj ska komma hit ikväll och käka& umgås! så blir massa bus ikväll, pallar jag? haha. så ska bara sminka mig lite sen slappa tills dom kommer! vi hörs, puss och kram.

  

~dålig kvalitet på bilderna men tog dom lite hastigt precis! :) ~

Av sanna nilsson - 10 februari 2012 19:12

 
Ovido - Quiz & Flashcards