saannaanilssson

Alla inlägg under februari 2012

Av sanna nilsson - 19 februari 2012 15:40

tjena snyggingar!

har ni gjort&gör idag? själv klarade jag av att se halva matchen sen gick jag och satte mig i bilen, för satan vad det var kallt. kom hem vid kvart över elva och käkade lite sen började jag vika kläderna och nu ligger allt i sina lådor, snyggt och prydligt! stolt över mig själv . hela min garderob var typ full av kläder man kunde inte öppna utan att det trilla ut något, nu är garderoben tom!! allt fick plats i byrån, sjukt ?! haha iallafall, har kollat massa one tree hill avsnitt idag också. 

nu ska jag sätta i en ny skiva av one tree hill säsong 8 och bara slappa! kanske träffar kompisar ikväll, men vi får se hur det blir! puss och kram snöggingar !

       

summer camp 2011, saknar er allihopa sötnosar! träffade även dalibor dooooder ju.

Av sanna nilsson - 19 februari 2012 08:28

hejsan sömntutor!

kom precis ut från duschen och ska nog försöka slänga i mig en macka , om typ 45 minuter  åker jag o mamma till köpingeskolan för att kolla när brossan spelar mot lunds boys. sen drar jag hem och gör klart ´på mitt rum för igår när jag tog en paus orkade jag inte börja igen, hehe! så hela mitt golv är fullt av kläder. sen kanske jag träffar någon kompis eller något sånt! min bror ska ha kompisar över natten .. så får se hur mycket sömn det blir, haha nej det går säkert bra! vi hörs när jag kommer hem . puss och kram.

0

Av sanna nilsson - 18 februari 2012 16:39

FÖLJ GÄRNA MIN BLOGG PÅ BLOGLOVIN, SKULLE VARA JÄTTE KUL ATT FÅ FLER FÖLJARE HAR BARA EN IMED ATT JAG PRECIS BÖRJADE LIKSOM ANVÄNDA DET SJÄLV.

 

ändrade planer för dagen, jag orkade inte följa med mamma till stan så jag stannade hemma och käkade goa pannkakor med notella och jordgubbar till frukost ! mums . sen började jag rensa ut mina kläder. märker stor skillnad , slängde typ hälften av alla mina kläder, haha! så nu ska jag bara stoppa tillbaka allt som jag ska ha kvar sen är det klart! 

hade även tänkt hinna med att möblera om lite på mitt rum, så ska nog kolla lite one tree hill nu sen köra på med det. sen blir det mello ikväll! puss och kram.

har typ inga bilder så ska be någon snäll människa hänga med ut på en fotorunda nu under lovet!  

   

Av sanna nilsson - 18 februari 2012 08:59

godmorgon allesammans!

efter skolan igår stack jag& hk till stan för att lämna tillbaka filmerna jag o mamma hyrde   förra veckan, åkte sedan till willys och träffade clara o savannah. handlade lite till kvällen, jag o savannah stack hem till mig och började fixa lite,senare

kom clara och hk igen. vi började laga hamburgare med pommes, vid 6 gick clara och savannah och hämtade linnea med ögonbindel o sånt . när dom kom tillbaka sjöng vi för henne och käkade god middag och chokladpudding. haha, vi körde typ "så ska det låta" jag och savannah var så ägiga. vi vann över alla! clara och linnea stack vid 9 sen vid 1+0 tiden följde jag och savannah, hk hem. så var hemma igen vid halv elva och fortsatte kolla på en film jag såg förra helgen. riktigt bra faktiskt  idag ska jag hänga med mamma till stan och handla lite som behövs! puss och kram.

Av sanna nilsson - 17 februari 2012 08:45

Hejjsan bro's !Fredag idag, inte vilken fredag som helst utan min bästavän Linnea simonssons födelsedag! Grattis fjortisen.Sitter just nu i cafeterian med Emilia och bara degar. Där är ingen som handlar liksom haha! Där är bara någon konstig snubbe utanför som jag aldrig träffas som bara snackar med oss! Lääskigt . Efter skolan ska jag träffa lite tjejer som har planerat något jätte kul! Vad får ni reda på imorgon, pusshajj.

Av sanna nilsson - 16 februari 2012 15:16

ångrade mig . jag ska inte ha någon bloggpaus , det är ju tanken med att ha blogg. att kunna skriva ut lite tankar, det är nu jag har användning för den som mest! jag kommer inte skriva privata saker, jag kommer inte berätta vad det handlar om, mina vänner vet det och det räcker!  ska försöka vara så glad som möjligt så det blir roligare att läsa för er :)

stoppdag i skolan idag, så jag hade iidrott hela dagen med massa andra tjejer. gjorde lite tråkigt och mycket roligt! slutade sedan vid halv tre typ . och nu kollar jag på oc . ska gå och äta någt lite, sen starta ett one tree hill avsnitt sedan är det träning ikväll! ni får ha det bra. puss och kram.

  

M U S I C   

Av sanna nilsson - 15 februari 2012 19:33

bloggpaus . Behöver det nu, saker som händer inom familjen som är ganska allvarligt och jag har inte tid till bloggen, vi hörs när jag kommer tillbaka!

Av sanna nilsson - 15 februari 2012 07:43

and now i am downstares, ready for school!

godmorgon sötnosar, hur mår ni? själv mår jag super duper bra, glad som tusan igår kväll och vaknar lika glad idag, hehe:$

vaknade kvart i sju idag, haha vet inte varför! så blev klar för typ en kvart sedan, skönt! slutar vid kvart över två idag för klockan ett ska 7-9 på vannhög  till parken och kolla på teater om typ " naken på internet" den heter " <3dig" asså den handlar typ om internet och hur ens bilder kan bli och vad där finns för människor som lurar en på internet, ska bli kul och se hur det kommer gå! haha, vi hörs efter skolan, puss och kram.

   


webacam bild, facelook för dagen! 

Ovido - Quiz & Flashcards