saannaanilssson

Direktlänk till inlägg 22 februari 2012

Morgoninlägg :D

Av sanna nilsson - 22 februari 2012 09:07

Tjeenare! Tänkte berätta lite om gårdagen! Skulle då ta bussen till övre tio för att ta 146 bussen. Men vi missade den så vi gick ner på karbingatn och tog146 därifrån. Kom fram k Vellinge vid Tjugo i elva sen gick vi världens omväg till vanningen. Ja iaf, badade till ett tiden, sen fick Linnea sån kick och bara tjatade om att gå till "centrum" för hon säg en skylt mot centrum,haha! Så vi började gå.. När vi kommer fram.. En Ica affär, två okända klädesaffärer och synpotik! Det var ungefär vad där var. Sjukt! Men vi hittade ett litet cafe som vi tog en liten fika på, där var en sån övergammal gubbe som hade iphone 4 och helt plötsligt börjar han fota ek typ 6årig kille som åt semla? Hans mamma blev helt rädd och han bara "han såg så söt ut när han åt" man bara okej? Iaf, Tog sedan bussen tillbaka till övre vid tre och gick till valen, köpte hem ansiktsmask., baslack/toplack. Från lindex! Sedan drog vi ner på mc käkade lite hamburgare där! Tog bussen hem vid fem , fixade lite här hemma sen till träningen vid sju! Efter träningen kom Savannah och Linnea hit och har sovit här inatt! Kul:D och dom somna typ en timme före mig och sover fortfarande?! Vafan liksom. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, skulle egentligentill södan nu vid elva för jag och några vänner bokade b-hallen där gratis för att spela lite! Men vet inte pm jag pallar. Sen imorgon ska jag till södan klockan 9 för att va tränare för Claras lag i lilla-vm ! Roliigt. Vi hörs när vi ses, puss

 
 
Paulina

Paulina

22 februari 2012 18:04

Bra och intressant blogg!
Hoppas allt är bra med dig? :)
kramar

http://alwayssmiile.blogg.se

sanna nilsson

23 februari 2012 19:10

tack så mycket blir jätte glad ´:)

jodå , allt är bra med mig, själv då? :)

massa kramar tillbax .

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nilsson - 12 januari 2014 17:37


hejsan allesammans, äntligen har jag tagit tag i något jag funderat på väldigt länge. nämnligen att flytta min blogg till devote. tycker devote verkar vara en väldigt bra portal & väldigt lätt att förstå osv.  har suttit och fixat med den nu senast...

Av sanna nilsson - 24 december 2013 14:09

Julafton!! Yey, tyckte det var värt att blogga idag. Slutade ju skolan i fredags & hur mycket klydd det än vad så blev det till slut en mysig fredag. Stack ner till stan och handla pizza som jag och några tjejer åt hemma hos HK. Sen kom lite fle...

Av sanna nilsson - 8 december 2013 01:11


Godkväll bloggisen, myshelg har det vart. Började fredagen igår med luseebullsbak med klassen, julmusik och hög sång, älskar min klass! Gick i skolan till runt halv 3 och sen var det handbollsträning på schemat. Gick mkt bättre än i onsdags & känner...

Av sanna nilsson - 5 december 2013 07:50

Godmorgon, tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag går upp. Torsdag idag, huvudvärken sitter fortfarande i från i torsdags, var ju på sjukhuset i förregår men dom sa bara att vi skulle avvakta, jo men tack.. Får se vad som händer. Går i skolan till ...

Av sanna nilsson - 3 december 2013 11:54


Hejhej, sitter på sjukhuset just nu & väntar på att få komma in så tänkte att jag kunde uppdatera lite. Igår va en hektisk dag som alla andra måndagar, skola till 3 och sen direkt till jobb fram till 6 och sen träning vid 7. Är inte hemma förräns 9 ...

Skapa flashcards