saannaanilssson

Alla inlägg under januari 2012

Av sanna nilsson - 5 januari 2012 11:52

rubriken talar.. ny design och ny header har kommit upp nu! om ni inte kan se den så tryck "f5" . vilken är bäst? förra eller denna? svara gärna i en komentar.

på tal om nått annat.. nu ska jag börja städa på mitt rum -.-'

vi hörs när jag är klar! puss

FÖRE:                             

  

EFTER:

    

Av sanna nilsson - 5 januari 2012 10:16

hejjsan.

försöker fixa ny header men har inga ideer alls. suger på sånt .. hjälp nån!

ska fixa lite nya bilder idag om det slutar regna..!

har kollat på one tree hill sen jag vaknade, precis käkat macka.

som jag sa igår, ska nog bara vara hemma idag, fota dådå.. kanske är snäll och hjälper mamma städa tills imorgon.. om jag orkar, haha!

vad ska ni göra idag då?

kanske ska köra en "veckans sanning" . ni får ställa hur många frågor som ni vill och varje vecka ska jag välja en och svara ärligt på den! vad tycker ni om det?

snart kommer det komma upp en "veckans blogg" tävling.

men det tar vi när vi har kommit in i veckans sanning saken. ja vi provar detta!

hejsvej leverpastej!

 

saknar fotbollen.. saknar er!

Av sanna nilsson - 4 januari 2012 19:15

rubriken berättar. ändrade planer gjorde att jag inte bloggade igår, eller idag.

igår efter jag hade bloggat drog jag på mig joggingbyxorna och tog en joggingrunda, men såklart ska mina knä holla po, så hade skit ont när jag kom tillbaka! tog en snabb dusch sedan blev jag hämtade av matilda& hk och åkte till stan! fick hem en tröja& halsduk från gina, och ett par svarta höga byxor som var fel storlek så ska ner och byta dom så fort så möjligt! vi stack till casablanca och käkade pizza, gottgott! blev hämtade av matildas syrra& plockade upp clara på vägen,stack sedan hem till matilda. gjorde inte så mycket där. blev hämtad av mamma vid halv sex. käkade lite& packade blev sedan körd hem till Linnea S, sov över där! ställde alarm på 8, men somnade om till tjugo i 9, så vi fick snabbt upp och fixa oss och äta frukost! blev sedan körda till södan för handbollsdag med 01-orna. först var det frågesport sedan bowling i en timme! sen körde vi lite handbollsövningar, sen på slutet spela vi matcher. såklart vann mitt lag, för att vi är bäst! för er som inte fattade blandade vi 01  med 98or. typ 4-5 i varje lag!

nu ska jag kolla vidare på one tree hill, har inget inbokat imorgon så vi hörs då, puss

Av sanna nilsson - 3 januari 2012 09:57

hejjsan,

kom he mvid tio tiden igår, så orkade inte blogga då. jag antar att ingen vill att det ska hända något på bloggen för ingen komenterar! tar kanske en paus från bloggandet för det börjar kännas som att ingen kollar endå så.. vi får se.

har inget planerat idag, kanske ska träffa Linnea senare. men det var inte säkert.

som sagt jag återkommer om det med pausen.. bestämmer mig idag! ha det bra, puss


Av sanna nilsson - 2 januari 2012 07:14

Hejjsan, nu sitter jag i bilkön påväg upp på båten , båten åker omEn havtimme. Ja har inte mer att säga! Ni får ha det så bra så hörs vi, puss

Av sanna nilsson - 1 januari 2012 18:14

har preciis ätit upp min mc-mat! gotttttt.

sitter bara och lyssnar på musik och kollar bloggar som jag har gjort heela dagen...

noliiifer! nä ska nog kolla lite one tree hill, sen måste jag  lägga mig tidigt idag om jag ska orka gå upp imorgon!

ska nämnligen till tyskland med familjen, så båten åker kvart i åtta på morgonen!!!!-.-'

kommer hem sent på kvällen så det blir inte så bra uppdatering imorgon, men jag kan mobilblogga lite innan vi sticker från sverige:) kanske gör lite tidsinställda inlägg nu... ni får se vad som kommer upp imorgon!


^ hejdå^

 

   jag & matilda Nilsson & Linnea Lindahl & Linnea Simonsson & Linnea Hye-knudsen & Rina gjoci    

Av sanna nilsson - 1 januari 2012 16:35

skolan- jag ska få upp mina "omdömme" igen. ta det mer på allvar.


vänner- jag ska försöka lägga ner lite mer tid åt att vara där för mina vänner när dom behöver mig, bli en bättre vän!


intressen- jag ska alltid sätta skolan för intressena, men när jag väl är på träningarna ska jag vara seriös och göra mitt bästa


2012- jag vill att 2012 ska bli ett år som jag kommer minnas för alltid, jag ska kunna sitta om cirka 15 år och säga " 2012- det året glömmer jag aldrig!" . jag vill ta vara på tiden som "barn" lite mer. man är bara 13 år en gång. man får aldrig tillbaka det som redan varit. jag ska rätta till alla misstag jag gör direkt istället för att dra in andra folk i det, så dom ska välja sida och göra en stor sak av det. jag ska vara snällare mot mina vänner, inte för att jag tyvker att jag är jätte hemsk, men ibland kanske jag tar dom för givet och inte riktigt lyssnar på vad dom vill berätta eller något liknande. jag vill göra något speciellt av detta året. med mina underbara vänner! jag vet att jag inte har 20-25 VÄNNER. visst är jag vän med många men inte på det sättet. sen är det så man kan bara ha en bästa vän, alla här i trelleborg klyddar med bv,bff,bvv,abv,abvf osvosv.. men man kan bara ha en bästavän. man kan inte ha en bästavän sen en allrabästavän. jag kanske låter som en glädjedödare nu men det är såhär jag ser på saken. en sak jag är nöjd med över 2011 är att jag har sett vem mina äkta vänner är, jag vet vem som står för sina ord och verkligen finns där för mig, både bra& dåliga tider. inte bara umgås med mig när jag är glad. utan även tar sin tid att lyssna på mig när jag har något problem. dom personerna har jag verkligen hittat. och dom ska jag hålla hårt om! jag älskar er.. mina änglar. jag tror nog att dom personerna jag pratar om vet vem jag menar! jag ska även försöka berätta det för dom oftare.. att dom betyder så mycket för mig som dom gör! och att dom aldrig ska tvivla på det. att dom ska veta var dom har mig.

 

såhär börjar jag mitt år, med att dela med er vilka mål jag har för mig själv, som jag vill uppnå detta året. jag hoppas att ingen blir besviken på mig.. jag ska ´göra mitt bästa för att inte svika någon!

 

puss&kram.

 

Ovido - Quiz & Flashcards