saannaanilssson

Alla inlägg under januari 2012

Av sanna nilsson - 8 januari 2012 18:34


länk: http://www.lifeasjohanna.blogg.se . såg nämnligen videon på hennes blogg (:

Av sanna nilsson - 8 januari 2012 10:51

tänkte lägga upp alla bilderna från tyskland & i fredags, men det funkar inte? får se om det funkar senare. vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, jag skulle till stan och byta mina byxor men.. det orkar jag nog inte. får ta det imorgon istället:)

så vi hörs när jag har något roligare att säga, haha!

puss & kram.

Av sanna nilsson - 7 januari 2012 21:09

hejjsan. Bloggar från mobilen nu, har en data bredvid mig men palla starta den liksom, haha:)har ätit god mat, och busat med kusinen, vet inte riktigt när vi ska hem, men blir väl när dom andra börjar röra på sig:) som sagt vi hörs när vi kommer hem. Och till TEA om du ser detta så va beredd på att få ett mejl imorgon :) haha!Puss&Kram mina vänner!

Av sanna nilsson - 7 januari 2012 16:40

gårdagen blev lyckad, hade jätte roligt! bilder kommer inom dom närmaste dagarna. om cirka tio minuter sticker familjen till mormor och morfar för att fira mormor som fyller år på tisdag, grattis!

vi hörs när jag kommer hem, puss

Av sanna nilsson - 6 januari 2012 16:40

sådär ja.. nu är allt klart! nu är det bara att ta det lugnt och vänta tills dom kommer vilket är om en timme cirkus, haha!

men det kommer bli awesome.. hörs förmodligen inte mer idag.. kanske mobilinlägg, puss!

Av sanna nilsson - 6 januari 2012 09:50

är ni vakna? ja, det är jag iallafall, ska göra mig i ordning nu sen kör jag mamma & pappa o handlar till i kväll! sen hem och börja fixa lite, hinner nog blogga lite under dagen:) ska försöka det iaf! ha de, puss

 

Av sanna nilsson - 5 januari 2012 13:06

märkte precis att jag hade besöks rekord på bloggen december 2011. jätte kul! fortsätt så här. det är mycket roligare att skriva om man vet att där är någon som läser! tack så mycket! v

Av sanna nilsson - 5 januari 2012 12:47

jag tänkte prova "veckans sanning". se hur det går. ni får fråga hur mycket ni vill i detta inlägget fram tills nästa fredag! sen ska jag välja en fråga och svara på den! länka såklart den personen vars fråga jag har valt. så varje vecka tar jag en fråga från detta inlägget och svarar på den! förstår ni?

 

lycka till!

Skapa flashcards