saannaanilssson

Alla inlägg under januari 2012

Av sanna nilsson - 24 januari 2012 15:00

Ledsen för att jag inte bloggade igår men berättar med om det snaaaaart. Ses om en stund. Puss

Av sanna nilsson - 22 januari 2012 21:06

hejjsan ledsen att jag inte har bloggar alls idag men har helt glömt och inte haft tid, bloggar från mobilen nu. Vaknade vid 9 imorse låg kvar i sängen med mobilen till tio då fick jag ett sms av hk om jag ville hänga med till badhuset, jag tänkte Ja, varför inte! Så gjorde mig klar och vi hämtade upp henne vid elva tiden. Kom sedan hem vid halv fyra tiden. Slappade massa nu söndagsslapp! Massa saker som har hänt har även fixat upp sig så jag mår jätte bra just nu. Tittar just nu på mamma Mia, har sett den typ 8 gånger tycker bara den är så mysig och härlig! Diggar den, men nu ska jag mysa ner mig o sängen med chips o läsk, så vi hörs imorgon då sötnosar! Puss.

.

Av sanna nilsson - 21 januari 2012 10:00

att ens liv kan vändas upp och ner, på  en ändrad förhållandestatus på facebook..

Av sanna nilsson - 21 januari 2012 09:23

du vet mycket väl vad du gjort mot mig, den där blicken du ger mig är gammal nu..

så hälsa ditt hjärta att allt är slut.. jag kastar ut det sista som finns kvar av dig i mitt liv,

jag kunde dö för dig men du är död för mig,

okej, nu slipper jag allt ditt tjat. adjö ha det bra, vi ses vi hörs.. i dina drömmar. jag tackar för tiden vi haft.



alla har väl fallit någongång i trans, känna dendär viben av sann romans..

Av sanna nilsson - 21 januari 2012 09:08

IDAG FYLLER BLOGGEN ETT ÅR, JIPPI! SÅ IDAG KOMMER DET KOMMA UPP EN MASSA OLIKA SAKER.. LITE NU PÅ FÖRMIDDAGEN OCH LITE IKVÄLL.. SÅ KIKA IN LITE DÅ OCH DÅ .. PUSS.

Av sanna nilsson - 19 januari 2012 12:25

 

wont you love me like you use to love me, baby one more time..


Av sanna nilsson - 19 januari 2012 11:45

hejjsan.

ja som sagt,på lördag har jag redan haft bloggen i 1 helt år. känns helt sjukt att det redan har gått ett helt år! men iallafall så tänkte att det kunde hända något roligt på bloggen på lördag för att "fira" det. men det är helt upp till er! ni bestämmer vad. videoblogga? någon videoutmaning? något med mina vänner? ni får föreslå precis vad som helst. ska försöka hinna göra allt.  nu tillbaka till verkligheten. idag mår jag hyffsat bra, fortfarande förkyld men ingen feber& knappt hosta. så det verkar som att det blir skola imorgon, skönt! vill inte vara sjuk på en fredag, men vi får se hur det är ikväll. imorgon om jag är frisk ska jag träffa savannah. vi är sånna outsiders , alla andra ska på "elins och saras fest" förutom vi typ, haha! så vi sk hitta på något annat. men vi hörs senare idag, nu ska jag käka lite, puss.

 

Ovido - Quiz & Flashcards