saannaanilssson

Alla inlägg under december 2011

Av sanna nilsson - 16 december 2011 07:58

..skolan! ja jag sticker om cirka 10 minuter. tänkte bara göra ett inlägg eftersom det var över en vecka sen!

har bara inte haft tid med bloggen, det har varit mycket läxa nu sista 2 veckorna.

efter skolan sticker jag till stan med Savannah& Linnea h-k. sen kommer Linnea s också!

ska kolla i affärer sen ska vi gå och hyra skräckfilm, såg ju skräckfilm på spanskan i skolan, barnhemmet. fast vi såg den på spanska! och vi hann inte se klart den så vi ska göra det efter lovet-.-' ORKAR INTE VÄNTA! sen ska vi hyra paranormal activity 3 kanske, om den finns! alla säger att den är skitdålig, men jag får ju se den innan jag dömmer den.

ja nu ska jag packa gympaväskan sen sticker jag,

 

 

xoxoxo

// Sanna Nilsson.


p.s det går inte att ladda upp bilder, vet inte varför. men ni får bilder när det har fixat sig!

Av sanna nilsson - 5 december 2011 18:51

haha, jag har suttit i snart två timmar och funderat på om jag skulle blogga eller inte..

för jag har liksom inget att berätta!

jag har bara varit i skolan till halv tre tiden..fick sluta lite tidigare, tack så mycket!

sen har jag bara suttit i vår skööna soffa hela eftermiddagen, och kollat på one tree hill boxen jag fick igår! älskaaa...

skippade träningen idag också för jag är såå himla förkyld och har haft hosta, så det var bättre så jag inte blir sjuk..

just nu tittar jag på handboll damer , sen klockan åtta börjar waterwörld sen liverpool!

så vi hörs när vi hörs puss

 

<3

Av sanna nilsson - 4 december 2011 10:33

nu har julkänslan börjat komma, pyntat här hemma.

och idag ska jag till stan med Linnea.s & clara för att handla julklappar till min familj.

så jag ska gå mot bussen om en kvart, trevligt trevligt!

festen igår var helt galen, dunkade musik som tusan och alla dansade!

jag var ute på gården med Maja en liten stund för vi fick lite ont i huvudet men det hör väl till;)

kom hem vid kvart i elva. somnade typ tolv. tack för kvällen emily + grattis<3

ja vi hörs mer i eftermiddag, puss

 

Av sanna nilsson - 3 december 2011 15:28

som rubriken säger så vann vi matchen:) jätte bra spelat tjejer!

nu ska jag kolla lite på andra bloggar, sen kolla på tv& kanske sova lite.

vid halv sex hämtas jag av josse& maja sen sticker vi till emily!

kommer hem vid halv elva, får se om vi hörs då. kanske via mobilen;)

men ni får ha det så bra, puss

 


Av sanna nilsson - 3 december 2011 10:00

hejjsan!

hur mår ni denna lörda' då?

själv mår jag bra.. har ont i mitt knä.. men får bita ihop!

ska ju spela match idag mot Lugi, på fågelbäck.

vaknade kvart över sju idag och bara shiit jag måste gå upp, sen kom jag på att det är löördag,haha!

gick upp från sängen typ åtta, kollade julkalendern för första gången i år.

den var inte sådär jätte bra.. fast det kanske är för att jag kommer in mitt i början:)

jaja får väl ge den en chans till imorgon.

ska träffa savannah& simonsson vid halv tolv och sticka till fågelbäck lite tidigare för att kolla på 00-orna!

efter min match ska jag hem och slappa lite sen fixa mig inför ikväll!

ska ju till emily på fest för att fira att hon blev tonåring i onsdags, kommer säkert bli skitkul!:)

åker nog med josse& maja dit eftersom vi har handlat tillsammans..men vet nte!

lite kort om vad som händer idag.. men jag bloggar nog efter min match eller via mobilen.

vi får se men vi hörs iaf, puss..

 

 

Av sanna nilsson - 2 december 2011 08:34

Hejjsan ! Bloggar från mobilen nu. Dom andra har gympa fast jag är jätte förkyld så jag kan inte va med:( det är typ sju som inte är med ,haha! Efter skolan ska jag umgås med Clara&Linnea simonsson& Anton och kanske hk&lindahl.Ja jag har inte mer att säga så vi hörs efter skolan! Puss.

Ovido - Quiz & Flashcards