saannaanilssson

Alla inlägg under november 2011

Av sanna nilsson - 13 november 2011 13:06

hejjsan,

nu är allting fixat och klart på min dator, det blev jätte bra!

om bara några minuter kommer Linnea s & clara. vi hittar väl på någonting då!

 om dom vill så sticker vi till köpingeskolan vid tre och kollar på fct's 97/98 andralag mot 99 förstalag !

men vi får se..

ja jag har inte så mycket mer att skriva så vi hörs säkert mer idag!

jätte bra låt!


Av sanna nilsson - 13 november 2011 10:25

hejjsan,

nu kommer det äntligen falla på plats igen. jag har nämnligen fått en ny hp dator så jag kommer kunna uppdatera mycket bättre nu   ja sen fick jag två ziperall eller sånna från ullared men dom ser likadana ut. en ny version av mp3. lite snoddar och presentkort också :) jätte nöjd! jag fyller ju som sagt 13 år idag 11:19 för att vara exakt!

men nu ska jag fixa lite här på datorn, ladda ner lite program som jag hade innan och byta bakrundsbild och lite sådant. så ni får ha det så bra så hörs vi säkert snart igen! puss.

 

Av sanna nilsson - 13 november 2011 10:25

hejjsan,

nu kommer det äntligen falla på plats igen. jag har nämnligen fått en ny hp dator så jag kommer kunna uppdatera mycket bättre nu   ja sen fick jag två ziperall eller sånna från ullared men dom ser likadana ut. en ny version av mp3. lite snoddar och presentkort också :) jätte nöjd! jag fyller ju som sagt 13 år idag 11:19 för att vara exakt!

men nu ska jag fixa lite här på datorn, ladda ner lite program som jag hade innan och byta bakrundsbild och lite sådant. så ni får ha det så bra så hörs vi säkert snart igen! puss.

 

Av sanna nilsson - 2 november 2011 11:14

hejjsan! ska bara slänga in ett snabbt inlägg här. om någon minut smsar emilia mig och då möter jag upp js sen sticker vi hem till emilia.sen vidare till hemmakväll och hyr film/köper godis! benjamin kommer vid ett tiden:) som sagt ska jag sova över hos emilia idag! men jag uppdaterar mer i eftermiddag. puss

Av sanna nilsson - 1 november 2011 10:24

 vilka är dina 2 allrabästa vänner ? jag kan inte välja två.. men jag har fyra stycken som är mina närmsta vänner!
vem litar du på mest av alla dina vänner ? det vet jag inte det heller. jag litar på mina vänner, tyvärr inte alla men dom flesta!
har du gillat jonathan bergeling? ja det har jag!
 vad är din favorit mat ? kyckling/persika gryta! mums!
 vilka har du varit tsm med ? kevin Larsson,Robin Bergsten,Adam Åkerman,Isaac Trulsson,Wiktor Davidsson,Benjamin,Lee...
vilken kändis hade du velat vara tsm med ? luiz suarez,alex o'loughlin.

 gillar du katter ? det är inte mitt favoritdjur men dom är väl söta?

om du var på en öde ö och bara fick ha med 3 saker vad skulle det vara? en vän, ett hus, ett kylskåp fullt med mat som aldrig tar slut!

vilka bloggar följer du? kenzas, ibland fokis sedan följer jag mina vänners, jag kan göra ett inlägg med bloggarna jag kollar på dagligen av mina kompisars!

vilket land skulle du helst vilja åka till? u.s.a eller grekland.

om du fick en önskning vad skulle det vara? oj.. jag vet faktiskt inte, kan inte komma på någon just nu!

varför började du blogga? för att många av mina kompisar gjorde det så jag tyckte det verkade kul.

varför har du saannaanilssson som ditt bloggnamn? för jag ville att "sanna nilsson" skulle vara med, så fick jag lägga till lite bokstäver här&där för att det skulle funka!

beskriv den bästa dagen i ditt liv? jag har ju levt i snart 13 år, så jag kan inte välja ut en av alla mina dagar som har varit bäst!


   


 

ja det var dom "seriösa frågorna" jag fick ,sen fick jag nog 5-6 oseriösa frågor som jag inte tog med. men ni får ha det så bra så hörs vi senare:)

Av sanna nilsson - 1 november 2011 10:03

hejjsan!

inte bloggat på ett tag men jag hoppas att det inte gör något!

jag kan ta gårdagen lite  snabbt:

stack till tandläkaren vid tjugo i tio. efter tandläkaren stack jag direkt hem till emilia och vidare till södersslättshallen(södan).

kolla på en sån cup som man gjorde egna lag i för js ville det:)

efter ett tag kom clara också! det blev typ slagge i en match eller ja! skiiiiitkul!:)

stack hem vid tre, käkade lite och bytade om sen vidare till träning!

gick jätte bra för utom att jag halkade på grusen(?) så jag fick ont i knäet o händerna. men sånt får man ta!

efter träningen duschade jag där sen em och åt/fixade mig för halloween:)

emilia kom hem till mig vid tjugo över sju då drog vi vidare till clara där maja också var;)

nått skiiiitläskigt hände!

 vi gick i en sån gränd på danskavägen så bara vi hör ett sånt " moohhahhaa" ljud så emilia o clara blir skiiträdda och sprang iväg.

medans jag och maja fortsatte gå för att se vad det var..

efter en stund kom emilia och clara tillbaka och när vi är typ i slutet av gränden hoppar där upp en sån uteliggare och bara "moooohahaha" vi bara spraaaaang"!

sen gick han typ efter oss en lite bit sen gick han igen.

haha emilia var såå jävla skrajj effter!

då mötte vi tom,phelix,wiktor,oscar,oskar& liam. gick lite med dom.

sen kom typ några killar från 8an .

så hade smartewiktor kastat vattenballonger på dom,

och han bara varför kastade du? så vi blev skiträdda . han bara  passa dig jävligt noga!. haha:)

vid halv tio drog emilia & maja hem och jag mötte savannah på vägen och passade på att ha selle med henne:)) sen hem och kollade lite tv sen somna jag.

ojj sa jag inte att jag skulle ta det snabbt& kort.. skit samma .. vi hörs mer senare! puss.

Ovido - Quiz & Flashcards