saannaanilssson

Alla inlägg under oktober 2011

Av sanna nilsson - 4 oktober 2011 07:53

Hejjsan. Jag glömde skriva i förra inlägget hur det gick på fotbollsmatchen i söndags. Vi spelade lika 1-1z och jag va helt snurrig! Vi blev trea inte tvåa! Men trea är skit bra förra året blev vi typ sexa så det är skit bra... Nu ska jag sminka mig och klä på mig sen sticks till skoolan! Men ni får ha det så bra. Puss!

Av sanna nilsson - 3 oktober 2011 19:57

   hejjsan!

var riktigt trött idag. och skolan var dryyyyygare än någonsin! imorgon har vi stoppdag..skönt faktiskt! slutade 5 i tre idag, stack hem till maja med emilia. vi åt lite,sedan stack vi till kungahusens gård. träffade josse & lina. vet faktiskt inte vad vi höll på med men ja.. sen stack emilia och jag& maja stack till vannhög, träffade oskar och kollade på 99 träning lite. sen stack maja och  jag,josse och emilia stack till södan och träffade Liza, kollade lite på js träning. så när jag skulle passa josse så var det så halt att jag halkade och landade på svanskotan.. snacka om ONT!!!

sen stack vi in på södan, träffade clara. sen vid 7 stack jag hem. åt lite och kollade på halv åtta hos mig nu börjar ensam mamma söker så jag ska gå nu, men vi hörs imorgon.

  umgås hjärtat, länge sedan .. saknar oss<3  


Av sanna nilsson - 1 oktober 2011 19:12

  har inte sagt detta men vi har kalas för mamma & pappa som fyllt år nu senaste veckan. full rulle med kusinen, hittade en liten stund nu när jag kunde smyga iväg och starta datan lite.var på fågelbäckskolan från 10.00 till 16.50 idag! matcherna idag gick jätte bra! min brors lag vann deras fotbolls-serie(vannhög ip). vi vann vår första seriematch och 99 och 00 vann sina matcher, tyvärr förlorade p00 sin match men över allt så gick det ju jätte bra för HBK idag! imorgon ska jag först spela fotbollsmatch klockan ett i malmö mot hyllie, håller inte riktigt bra koll där, men vi kan bli tvåa, sen vet jag inte om vi kunde bli etta för vissa i laget sa ja och vissa sa nej. så ska vara på vångavallen tolv, så imorgon kan jag ta det ganska lugnt på morgonen. efter matchen vet jag inte vad jag hittar på. träffar väl någon! nä nu kommer kusinen igen och jagar mig, så får väl vara lite social nu! vi hörs.

  ~flippbild.~

Ovido - Quiz & Flashcards