saannaanilssson

Alla inlägg under oktober 2011

Av sanna nilsson - 18 oktober 2011 12:33

hejjsan.

först och främst vill jag säga att uppdateringen har varit kass p.g.a att jag inte har haft tid eller ork till bloggen den senaste veckan ..

men nu är jag tillbaka!

stack till skolan med en extrem huvudverk idag , matteprov direkt på morgonen.. ajaj! gick så där.. kunde knappt tänka, hann inte ens bli klar! sedan gympa som jag inte kunde vara med på :(( efter gympan blev det så att jag stack hem.. har bara käkat lite, kollat tv, och en massa bloggar :) ska nog starta en film nu eller se om där e någon på tv, tack för länkarna till film nerladdning Adelle & Johanna!

 

ni får ha det så bra så hörs vi nog mer i eftermiddag .

älskar er knääppppppisar ;) 

 

Av sanna nilsson - 10 oktober 2011 20:17

hejjsan.

lite seg uppdatering men det får ni ta en måndag, första dagen på veckan får lite läxor och är allmänt trött. slutade kvart i tre . stack hem direkt och la mig i soffan.. skippade träningen idag för jag är jätte förkyld & hade ont i halsen.

tittar på ENSAM MAMMA SÖKER  nu så ska skriva klart här. imorgon träffar jag Tom,Isaac och josse om hon kommer till skolan :) annars ska jag tjata till mig clara, haha! men vi hörs hejjdå,

   

~jag saknar dig gammelfarmor~

Av sanna nilsson - 8 oktober 2011 15:16

hejjsan!

sitter hemma hos sara nu, clara,Linnea.s,Jesper& måns är även här. vi bara chillar för filmen tog precis slut..   clara sitter och vissar hur vig hon är.. ja!

ska nog sticka hem snart för jag ska ju träffa josse. vår match innan idag gick ganska bra! slutade 23-23 mot dalhem, blev ett mål för min del, övertramp en gång:( jaja det var skitbra jobbat tjejer! stolt.. sara har blivit psykolog om ni ville veta! hon gör andningsövningar med clara.

nej nu ska jag vara lite social med dom andra, hejjdå:*

   fotades precis .. tyvärr fördärvas bilden av en viss person hrrm "jesper"

Av sanna nilsson - 6 oktober 2011 08:04

hejjsan, kom hem från wilma vid sex igår, käkade lite sen ut och träffade Josse,Elin,Carro, sedan stack Carro och Art kom, vi typ kollade på träning och jag snodde Oskar.M tejp liite.. sen efter deras träning spelade vi lite fotboll med Tom. kom hem vid åtta tiden, idag är det ännu en lugn dag i skolan. slöjd& film på engelskan, jag älskaar torsdagar!! sedan klockan fyra har jag fotbollsträning och kvart över sju har jag handbollsträning :) så det blir inte så bra uppdatering idag, men vi hörs när vi hörs !

puss:*

   ~ jag vill ha sommar igen! ~ 

Av sanna nilsson - 5 oktober 2011 15:16

hejjsan! Bloggar från Wilmas mobil just nu. Hon och josse står och bakar chokladbollar, jag vet inte om det blir så lyckat men men:) vi tog skolbussen hem till wilma för typ en timme sedan och vi har ätit makaroner:) för er som inte vet så bor Wilma i v.tommarp som ligger utanför trelleborg. Nej nu ska jag hjälpa dom, puss:)

Av sanna nilsson - 5 oktober 2011 08:00

hejjsan! idag är det onsdag och den lugnaste dagen på hela veckan, sköönt! efter skolan ska jag nog umgås med någon, men vem vet jag inte än :) ni får en outfit bild senare idag, ja nu ska jag ta på mig mina skor sedan sticka till skoolan. men vi hörs heeeejjdå!:)

Av sanna nilsson - 4 oktober 2011 13:30

hejjsan.

riktigt bra uppdatering idag tycker jag! just nu har vi typ sån teori, man ska göra ämnen som man ligger back i eller har läxa i,  just nu gör jag so, för det ska vi va klara med imorgon! haha sitter bredvid jesper han är inne på fb i smyg och jag är inne på bloggen i smyg, haha! efter träningen ska jag nog bara hem och vila lite för jag har satans ont i svanskotan! ska titta på handbollsträningen sen , men nu ska jag nog göra lite nytta! vi hörs ,

 

farao- jja.. det jobbar jag om just nu!

Av sanna nilsson - 4 oktober 2011 10:33

hejjsan!

sitter i skolan och gör bloggtips till skoltidningen med Linnea och Emilia. vi ska iväg och intervjua någon lärare nu! får se om jag tränar idag.. tror nog att jag hoppar över det för jag har riktigt ont i svanskotan! men jaja.. måste gå nu hejdå.

 

Ovido - Quiz & Flashcards