saannaanilssson

Alla inlägg under augusti 2011

Av sanna nilsson - 20 augusti 2011 17:02

Hejhej! Imorse vaknade jag av att alarmet ringde kvart över åtta, jag gick upp fixade mig & käkade. Kvart över nio cyklade jag hem till josse och mötte upp henne och Clara sedan stack vi till vånga , det var riktigt kul på IFK-dagen , bara att jag och mirre fick dom absolut fulaste lagtröjorna! Bajsgröna typ ..-.-Vid halv ett cyklade jag och Clara till vanhög och kollade på brossan . Matchen slutade 2-1 vinst . Kusinen och mormor&morfar hängde med oss hem en stund för att Albin ville hoppa studsmatta, Clara hängde osså med! Clara stack hem och duschade och samma för mig! Jag fick lite mat i magen också! Ska snart ut och möta Clara igen + Simonsson, ska nämnligen kanske tälta med henne!:)Men ha det så bra! Puss .( inlägg från telefon. Där av ingen bild?)

Av sanna nilsson - 15 augusti 2011 10:35

Tack för gårdagen mina underbara vänner ! Bion var jätte bra ...Orkar inte skriva vad vi gjorde igår men vi hade jätte mysigt iaf.Idag ska jag bara chilla och fixa josses header:)Vi hörs när jag har något att säga!:)

Av sanna nilsson - 13 augusti 2011 12:35

TÄVLING!!


jag tänkte ha en liten tävling. här kommer reglerna ! 



* anmäl dig i detta inlägget.

* du får göra tre headers max..

* skriv din mailadress så skickar jag bilder...

* ni får helt och hållet bestämma hur headern ska se ut..

* jag skriver i ett annat inlägg när tävlingen avslutas, när tillräckligt många har anmält sig..



* vinnaren får en länkling till sin blogg, och har man ingen blogg får man en reklamering på bilddagboken, och har man inget av det så kan man bara vara glad :)

tack på förhand ! :D 

Av sanna nilsson - 7 augusti 2011 14:51

Hej!Nu är jag hemma från helsingborg, förlorade åttondelsfinalen mot asarum på straffar, vi hade hela matchen men bollen ville inte in så ,, men vi ska vara stolta endå!Nu ska jag bara slappa, orkar inte träffa någon idag . Men vi hörs kanske senare annars hörs vi imorgon:)Pusss:-*

Av sanna nilsson - 4 augusti 2011 11:33

HejHej ! 


idag ska jag bara packa& städa....! 

för imorgon morron, kvart över sju sticker IFK TRELLEBORG upp till helsingborg för att spela eskilscupen ;) ska bli skiitkul!

2010- roliigt,

2011- ännu roliigare,

-------------------------------------------------------------------------------

när jag är färdig packad så tar jag nog ett dopp i poolen , och sedan ikväll ska vi hem till mormor&morfar och äta . 

men nu får jag nog slita mig här ifrån och ta tag i packningen , 



pusssss;;;*

~ söt & saknad ~ 

Skapa flashcards