saannaanilssson

Alla inlägg under juli 2011

Av sanna nilsson - 8 juli 2011 09:41

Hejhej!Om allt är som det ska sitter jag på flyget hem nu, så vi hörs som vanligt sen, alltså detta är sista inställda inlägget!:)ja jag har Inte så mycket mer att säga !!Pussssssss !

Av sanna nilsson - 8 juli 2011 09:13

Hejhej !Mobilinlägg, äntligen kan jag logga in här på mobilen , har vaatt sånt klydd innan:)Idag åker jag till Mallorca, vid tolv tiden, ska försöka fixa några tidsinställda inlägg men vi är borta två veckor så det blir inte varje dag för då hade jag fått göra 14 inlägg på en timme:sMen vi hörs väl, pussssssss !;*

Av sanna nilsson - 3 juli 2011 19:30

innan jag sticker ut måste jag bara säga att jag har fixat en ny header , så den kommer upp ikväll/imorgon, vi får se när jag orkar..


puss !

Av sanna nilsson - 3 juli 2011 19:22

HejHej !

ja då var man hemma igen.. dom här fem dagarna har varit helt otroligt underbara! vilken sammandragning av laget!! hittat på en massa kul asså..:D

ochhhhh+ att vi åker hem väldigt stolta, för IFK TRELLEBORG  fick nämnligen en tredjeplats, utslagna med 1-0 i semifinal så det var lite surt menmen...

nog om det :DD..


på fredag åker jag på semester:DD jag åker till mallorcaa (YY) ska bli så härliigt !...


ska ut och träffa clara nu, var riktigt länge sedan så det ska bli myssigt , men ni får ha det så bra så hörs vi ,


   ~clara lerby, åhus 2009~

Ovido - Quiz & Flashcards