saannaanilssson

Alla inlägg under april 2011

Av sanna nilsson - 15 april 2011 13:27

HejHej ! 

riktig härlig dag i trelleborg idag. ingen vanlig skoldag heller. den var så här: först kollade vi på film , i rympden finns inga känslor, gammal film . men den var väl okej!

sen snackade vi bara om hur filmen var och hur det gick igår blabla...

sen var det lunch, sista lektionen fick vi vara ute på skolgården och göra inprinsip (stavning) vad vi ville, jag och emilia hade äggpickning med äggen vi målade igår.sen dom sista tio minuterna satt jag på en bänk och läste lite .

slutade klockan ett. när jag kom hem tog jag och åt flingor sen gick jag ut i trädgården med datorn , och sitter här nu och solar lite (Y) fast kommer inte bli mycket brunare för det-.-

nu ska jag gå tillbax till skolan för att möta linnea & elin, sen ska vi väl bara vänta på att anton slutar , sen kommer bejnamin oxå så ska vi väl hitta po nått :D 

men nu måste jag skynda mig för dom har redan slutat så måste dra nu , men vi ses ikväll ! 

pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss'

Av sanna nilsson - 11 april 2011 19:45

HejHej ! 

idag slutade jag tre. teater övningen gick bra idag ! jag kunde alla replikerna! YEES :) 

när jag kom hem tog jag en fika , sen började jag må jätttte illa , kallsvettig , spyfärdig . så det blev ingen träning idag . men nu mår jag bätte så det blir skola imorgon :))

nu tittar jag på HALV ÅTTA HOS MIG... sen ska jag väl titta på nått annat ! :)

jja .. nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, haha ! :DD 

imorgon ska jag umgås med allrabästavän '. 

sen blir det handbollsträning :))<3 


pussssssssssssssssssssssss'

Av sanna nilsson - 10 april 2011 21:27

HejHej ! 

nu ska jag kolla film. hejjjdå ! 

Av sanna nilsson - 10 april 2011 10:30

header ! 

någon som behöver hjälp med ny header .

hjälper gärna till ! 

ni kan skicka bilderna&hur den ska se ut/ eller om jag ska bestämma  via msn : sanna_ifk@hotmail.com

:)


om ni vill att jag ska fixa design till er oxå , får ni skicka på msn / maila mig. hur den ska se ut ! sanna_ifk@hotmail.com

då får ni skicka lösenord mm....

:)


det var allt jag hade att säga :) <3 


Av sanna nilsson - 10 april 2011 09:03

HejHej ! 

vaknade vid halv nio idag då . startade tv och nu kollar jag på amazing race. ska snart gå och äta frukost sen ska jag bara chilla, vid ett tiden ska jag börja fixa mig till fotbollsmatchen .

kom och heja !

ifk trelleborg-ifk klagshamn klockan 15.00 på köpingeskolan ;)

iaf... imorgon är det skola igen , gör faktiskt ingenting för mig menmen... sista veckan innan lov det är SKÖNT ENDÅ xDD <3 

jaja... nu ska jag nog sluta här och gå och fixa frukost sen forsätter amazing race !




 

EN GULLIG&FLIPPIG BILD PÅ MIN BÄSTAVÄN &

ATT JAG SAKNAR SOMMMMMMMMAR '

Av sanna nilsson - 9 april 2011 21:43

HejHej ! 

idag har varit en topppppen dag ! laserdome&burger king , var riktigt roliigt, sen när man kom hem umgicks man med Linnea&Clara&Lee&savannah...senare på kvällen kom matilda oxxå , vi hade skiit kul ! stack hem vid nio tiden... tittar på tv och käkar godiis, snabbt inlägg här för nu ska jag ner och kolla på film med mammsi' §

Av sanna nilsson - 9 april 2011 11:13

HejHej ! 

nu har jag & linnea fixat oss , och nu sticker vi och hämtar upp clara & tea så bär det av till laserdome, vi ses sen när jag kommer hem :))

pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss'

 

hajdå¨! 

Av sanna nilsson - 8 april 2011 19:43

bra teater va xD 

haha ! 

här kommer några andra videos på "normala " host.host : linnea ! :)


 
 
 
 
 

Ovido - Quiz & Flashcards