saannaanilssson

Direktlänk till inlägg 24 april 2011

första kulglassen- check !

Av sanna nilsson - 24 april 2011 10:40

HejHej !

har inte bloggat så mycket denna veckan p.g.a att det har varit påsklov, och jag har inte haft tid för datan så mycket,..

men om ni vill veta vad jag har gjort denna veckan så får ni stå ut med att det blir ett långt inlägg :)

 

måndag: jag umgick med elin&clara först .. sen vet jag inte hur men vi tog kontakt med anton&adam.. hade snackat med dom dagen innan xD adam var inte så glad över att vi skulle komma men vem ryr sig :PP.. han tyckte det var kul efter vi hade kommit iaf :) stack till tandläkaren med clara vid halv ett tiden, dom spände tandställningne ganska mycket så det gjorde ont några dagar efter menmen..  fotbollsträning på kvällen.


tisdag: då var jag först ute och åkte ruller med elin&linnea.s&jesper&maja& ingen mer. kul ;) spelde in några videos som ni får när jag itter vid min egna data, sitter vid familjens gemensamma data nu !

efter en stund stack maja hem och då stack jesper oxå , sen kom elin kompis nellie, som är otroligt roliiig ;) ja. vi stack till kulhuset, vet inte varför men vi var sugna på lite barnskojj (YY).. jag & nellie var helt wiihieeeoo ! :P om ni fattar... :P

glömde tandläkaren, för jag skulle dit där igen;(så det blev inget sovande med allrabästavän ;(( handbollsträning på kvällen.


onsdag: chillade bara hela dan' ganska skönt faktiskt...


torsdag: stack hem till linnea hk, vid halv tio ;) matilda kom väl vid elva / halv tolv tiden .. när matilda kom vet jag inte riktigt vad vi gjorde.. vi var nog bara ute och gjorde ingenting xD.. sedan plockade vi fram till cubb ;D först sög jag och linnea , och alla trodde att matilda&julia ( linneas lillasyster) skulle vinna fö vi hade över många sonna pinnar kvar :P men till slut fick vi in flytet och vann stort:) efter cubben käkade vi pannakagor :D gotttt !

sen stack vi till lekplatsen vid linnea, och körde ån hinderbana sak , jag trodde jag skulle vara skit dålig ,men jag kom t.o.m tvåa (Y) matilda förlorade för hon tog typ 32 steg. när vi andra tog nått runt 25 ;))...

sen stack jag hem vid halv tre ,för det var fotbollsträning halv fyra på köpingeskolan :)) rolig träning ! äntligen får vi börja på gräs , härliigt (YYY)..

kom hem ,duschade. sen stack vi till farmor&farfar och firade påsk.


fredag: linnea simonsson & clara lerby, dök upp hemma hos mig vid elva tiden . vi gjorde väl litte allt möjligt, hoppa studsmatta, ja sen fick vi för oss att vi skulle sätta upp ett tält. och det gick väl sådär. bättre än jag hade trott men det tog nog tjugofem minuter att sätta upp :pp... sen efter 1,5 timme tog vi ner det igen , och det tog sådär en halv timme ,sen slutade det med att min bror fick öra det för att vi lyckades inte få ihopa det. :D

linneas mamma&pappa körde oss till fågelbäck för att lovis&nora&alva , hade tidigare ringt och undrat om vi ville köa lite beach handboll , och det vr kalrt vi ville (Y) så vi stack dit vid fyra, sen kom linneas mamma&pappa och hämtade oss igen vid fem tiden . stack hem och åt&packade sen stack jag till linnea igen skulle ju sovaa över där (Y). när hon hade ätit upp, ringde vi anton&emil och askade om dom ville köra lite fotboll med oss ;) och det vill dom ju !

dom kom väl sådär vid kvart i åtta tror ja' gick jättte bra, NOT !! ;pp , alla stack väl hem vid nio tiden , för dom skulle spela tidig cup nästa dag ;s jag och linnea gick in och tog litta godis, och tittade på hsm 2 ;PP


lördag : vi vakande sådär lite över nio , gick ner och åt frukost. sen kollade vi på  föräldrar fällan :)) fixade oss ,sen stack vi ut på en skönt solig cykelronda. ner till tant gul för att handla vårens första kulglass mummms "! när vi kom tbx till linneaa vid ett tiden, kom clara oxå och vi hade vatten krig, sen när vattnet var slut i flaskorna solade vi lite. hrrrm :p.. men jag blir aldrig brun ! stack hem vid tre tiden. kollade lite bloggar, sen tog jag en dusch sen stack jag til mormor&morfar. för att måla ägg med bror&kusinen. sen spelade jag lite fotboll med albin,§ ebbe sov hela tiden :P ... sen kom dom andra i släkten , och vi började äta, då vakande ebbe :)) fick ha en lite gossig stund med honom efter maten .  sedan åt vi lite glass&tårta, lekte lite mer med kusinen. vi hade son ägg jakt oxxå , mormor hade gömt ägg till oss, jag fick lite godis och ett linnea/gina tricot & en kofta/ gina tricot,

stack hem vid nio tiden  . kollade på film med mamma , vet itne vad den hette men den handlade om usas förr,förra president o'kennedy, när han räddade världem och blabla... när den to slut startade vi en annan film " the joneses"

såg typ jättte lite av den sen somnade jag .


söndag: hade tänkt umgås med julia rengbo, men så var hon i göteborg ju så det gick inte ;( blir nog bara chill& masssa solande idag . ..sen imorgon åker jag till tyskland så ni kan inte nå mig efter halv ett :P <3


pusssssssssssss'

  bild från england'  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nilsson - 12 januari 2014 17:37


hejsan allesammans, äntligen har jag tagit tag i något jag funderat på väldigt länge. nämnligen att flytta min blogg till devote. tycker devote verkar vara en väldigt bra portal & väldigt lätt att förstå osv.  har suttit och fixat med den nu senast...

Av sanna nilsson - 24 december 2013 14:09

Julafton!! Yey, tyckte det var värt att blogga idag. Slutade ju skolan i fredags & hur mycket klydd det än vad så blev det till slut en mysig fredag. Stack ner till stan och handla pizza som jag och några tjejer åt hemma hos HK. Sen kom lite fle...

Av sanna nilsson - 8 december 2013 01:11


Godkväll bloggisen, myshelg har det vart. Började fredagen igår med luseebullsbak med klassen, julmusik och hög sång, älskar min klass! Gick i skolan till runt halv 3 och sen var det handbollsträning på schemat. Gick mkt bättre än i onsdags & känner...

Av sanna nilsson - 5 december 2013 07:50

Godmorgon, tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag går upp. Torsdag idag, huvudvärken sitter fortfarande i från i torsdags, var ju på sjukhuset i förregår men dom sa bara att vi skulle avvakta, jo men tack.. Får se vad som händer. Går i skolan till ...

Av sanna nilsson - 3 december 2013 11:54


Hejhej, sitter på sjukhuset just nu & väntar på att få komma in så tänkte att jag kunde uppdatera lite. Igår va en hektisk dag som alla andra måndagar, skola till 3 och sen direkt till jobb fram till 6 och sen träning vid 7. Är inte hemma förräns 9 ...

Ovido - Quiz & Flashcards