saannaanilssson

Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

ny vecka-nya tag ;))<3

Av sanna nilsson - 11 februari 2011 17:15

haloojjjj ! xD


bloggade senast för typ en vecka sen så detta blir ett ganska stort inlägg, men ska inte ha så många dagars mellan rum för  då blir deet så stora inlägg och vem pallar läsa det liksom men jag ska bara ta det kort... ;)


i måndags hände typ ingenting mer än att det var skola och träning ;DD

fast det var kuul!! träningen asso :P 


i tisdags så var det skola och det var bara skit för jag hade typ as ont i min hals och var jättttee förskyld ! ;O så det blev ingen träning för mig ;((


onsdags mådde jag mycket bättre (Y) skolan var faktiskt roolig, och jag fick gjort mina tråkiga redovisningar på slöjden som jag skulle gjort för typ 3 månader sen ;ss

skit samma att man e litte seg vem bryr sig......?


torsdags var en helt vanligt trååkig skoldag ;) spanskan var ;OOO ! skiiit rent ut sagt "cipriano" vår "spanska lärare" visste typ inte vad vi skulle göra för han är typ vikarie ?? för vår "riktiga" spansk lärare är i thailand. och vår " wannabe spansklärare" var sjuk, så jja.... så jag gick på toa i typ 15 minuter så dom började leta eftermig .... fast dom hittade inte mig HAHAHA ! rasmus och hannes gick från sin tysk lektion heh ;DD 


idag är det fredag och skolan gick faktiskt snabbt (YY) ! 

efter skolan stack jag till stan med clara, maja & liza ;) vi åt på mc donalds, sen gick vi till stan och gick typ bara runt... och jagade fjortisar:PP!

nu sitter jag hemma hos mig med clara och sen ska vi till södan och titta när våra handbollsmålvakter har träning (YY) <3 


skriver nog sen ikväll igen ! 


HAAJJJDÅÅÅ ! ((;    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nilsson - 12 januari 2014 17:37


hejsan allesammans, äntligen har jag tagit tag i något jag funderat på väldigt länge. nämnligen att flytta min blogg till devote. tycker devote verkar vara en väldigt bra portal & väldigt lätt att förstå osv.  har suttit och fixat med den nu senast...

Av sanna nilsson - 24 december 2013 14:09

Julafton!! Yey, tyckte det var värt att blogga idag. Slutade ju skolan i fredags & hur mycket klydd det än vad så blev det till slut en mysig fredag. Stack ner till stan och handla pizza som jag och några tjejer åt hemma hos HK. Sen kom lite fle...

Av sanna nilsson - 8 december 2013 01:11


Godkväll bloggisen, myshelg har det vart. Började fredagen igår med luseebullsbak med klassen, julmusik och hög sång, älskar min klass! Gick i skolan till runt halv 3 och sen var det handbollsträning på schemat. Gick mkt bättre än i onsdags & känner...

Av sanna nilsson - 5 december 2013 07:50

Godmorgon, tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag går upp. Torsdag idag, huvudvärken sitter fortfarande i från i torsdags, var ju på sjukhuset i förregår men dom sa bara att vi skulle avvakta, jo men tack.. Får se vad som händer. Går i skolan till ...

Av sanna nilsson - 3 december 2013 11:54


Hejhej, sitter på sjukhuset just nu & väntar på att få komma in så tänkte att jag kunde uppdatera lite. Igår va en hektisk dag som alla andra måndagar, skola till 3 och sen direkt till jobb fram till 6 och sen träning vid 7. Är inte hemma förräns 9 ...

Ovido - Quiz & Flashcards